کابوس عمل قطعی ایران دشمن را می لرزاند/ این معما حل می شود

اقتصاد ایران: یاسوج_ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را می لرزاند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی یکشنبه شب در کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، افزود: کابوس عمل قطعی ایران دشمن را شب و روز می‌لرزاند و نشانه‌های ظاهری پایان حیات آنان را می‌بینیم.

سردار سلامی با تاکید بر آشفتگی دشمن، گفت: صدها هزار نفر در پایتخت اشغالی تظاهرات می‌کنند و راه نجاتی برای رژیم غاصب نیست.

وی ابراز داشت: دشمنان طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت و این معما زمانی برای همه حل می‌شود و دشمن عبرت خواهد گرفت که با دم شیر بازی نکند.

سلامی با اشاره به منفوریت و انزوای دشمن در مقابل فلسطین، ابراز داشت: فلسطین در حال بزرگ شدن است و هویت آن در قلب اروپا دیده می‌شود و در قلب مسلمانان نیز زنده است.

سردار سلامی با بیان اینکه حضور در جمع مردمان این سرزمین باشکوه، قله‌های رفیع، سرسبز و باطروات، سرزمین آبشارهای زلال، بام بلند ایران سربلند، توفیق است، ابراز داشت: مردمان این دیار به سلحشوری، حماسه آفرینی، غیرت، جوانمردی، پشتکار و مجاهدت شهره هستند.

سردار سلامی گفت: مردمان این استان، برای ایران عزیز سرمایه‌ای فداکار و سرشار از اعتماد هستند.

سردار سلامی با اشاره به حضور جمعیت وسیع در کنگره شهدای استان، ابراز داشت: مردمان مؤمن اینجا جمع شدند تا از ستاره‌های افتخاراتشان تجلیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران شخصیت هر قوم را به درخشش مردان و زنان آن در شرایط سخت تاریخ آن دانست و گفت: شهدا کسانی هستند که هویت دینی ما، اعتبار بین المللی ما، منزلت جهانی ما، تاریخ ما و سرنوشت ما را به زیبایی ترسیم کردند.

سردار سلامی گفت: ما زندگی را از شهدا به ارث بردیم و راه استقلال، حریت و آزادی و سربلندی، اهتزاز و آرامش ما را افتتاح کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ یک حقیقت زنده است، گفت: عاشورا یک حقیقت جاری است و زمان آن را کهنه نمی‌کند و دفاع مقدس نیز زایده ی عاشورا بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: عظمت و بزرگی که به ارث برده‌ایم، محصول فداکاری و جانفشانی شهیدان است و تأثیر این فداکاری تا ابد جاری است و تأثیر آن می‌درخشد.

سردار سلامی با بیان اینکه اقتدار و امنیت ما امروز و الی ابد مدیون شهیدان است، گفت: صبر، استواری، پایداری و نجابت خانواده شهیدان نیز همانند خورشید فروزان در جامعه می‌درخشند و معنا بخش روح فضیلتند.

سردار سلامی تصریح کرد: ما همه وجودمان متعلق به شهدا است و اگر این عزیزان نبودند که از حیثیت، ناموس و کرامت ملت دفاع کنند، دشمن بی رحمانه می‌آمد و ذلت را بر ملت حاکم می‌کرد.

وی افزود: شهدا اجازه ندادند پیکر ایران تجزیه شود و عظمت ایران برابر فشار استکبار تحقیر شود و شهدا رمز بزرگی ما هستند و باید به آنان افتخار کنیم.

سلامی گفت: برای ملتی که به خداوند ایمان دارد، ترس مفهومی ندارد و شهیدان هوشمندانه و هنرمندانه عمل کردند.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن آمده است تا همه چیز را از جوانان ما بگیرد، تصریح کرد: جوانان مملکت امتداد خط نورانی شهدا هستند و با درک از فعالیت دشمن با آنها جنگیدند و حماسه‌ها آفریدند و دشمن را نا امید کردند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ فرهنگی شکست خورد، ابراز کرد: جوانان ما به جنگ فرهنگی رفتند و مدافعان حرم، مدافعان وطن و مدافع امنیت شدند و با آگاهی آمدند، و جهان را شگفت زده کردند.

سردار سلامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، گفت: اینجا سرزمین درخشش ولایتی است که کلام ولی فلسفه هدایت می‌آفریند و این سرزمین ایستاد و اجازه نداد کشور یک چهره محاصره شده به خود بگیرد و حیات اقتصادی کشور به زیبایی ادامه پیدا کرد.

وی افزود: تحریم با ایستادگی شکسته شد و با مقاومت ضعیف شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقابله با تکفیر، گفت: دشمن از بلاد اسلامی یکی پس از دیگری گریخت و در یک اتحاد عمیق اسلامی شهدا از عزت و شرف دفاع کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ