پایتخت طلای سبز ایران، میزبان رویدادهای متنوع گردشگری

اقتصاد ایران: همدان _سرپرست فرمانداری تویسرکان از برگزاری یازدهمین جشنواره گردو، مبل و منبت و فرش دستباف این شهرستان از ۱۵ شهریور تا ۱۳ مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی خورشیدخانی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه تویسرکان پتانسیل زیادی در حوزه گردشگری دارد، اظهار کرد: این شهرستان ۲۶۰ اثر و جاذبه فرهنگی دارد که ۱۱۰ اثر آن ثبت ملی شده است.

وی با اشاره به اینکه کاروانسرای جهانی فرسفج و گردوی ثبت جهانی تویسرکان از جمله ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است، تاکید کرد: با برگزاری یازدهمین جشنواره گردو، مبل و منبت و فرش دستباف در صددیم کار متفاوتی در خصوص تویسرکان انجام دهیم.

خورشیدخانی هدف از برگزاری جشنواره فوق را معرفی و توسعه توانمندی‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: تولید و صادرات گردو، مبل و منبت و فرش دستباف از اهداف اصلی این رویداد است.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره شاهد حضور هیأت‌های تجاری از کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، هند، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان هستیم، گفت: به دنبال بهره‌وری اقتصادی و گردشگری از رویدادهای فوق هستیم و از حضور سرمایه‌گذاری در بهشت غرب کشور استقبال می‌کنیم.

خورشیدخانی ادامه داد: برپایی نمایشگاه مبل و منبت در روستاهای اشترمل، سید شهاب و جیجانکوه، برپایی جشنواره خوراک ایرانی، نمایشگاه فرش دستباف و مراسم گردو تکانی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با اعلام اینکه همزمان با ۵ مهرماه؛ روز جهانی گردشگری جشن ثبت جهانی کاروانسرای فرسفج برپا می‌شود، گفت: نشست اقتصادی هیأت‌های حاضر در پایان جشنواره از جمله برنامه‌های مهم این رویداد است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ