معرفی۵ نفر به عنوان استاندار از سوی مجمع مشورتی

اقتصاد ایران: گرگان- رییس ستاد انتخابات پزشکیان در گلستان گفت: پنج نفر به عنوان استاندار از سوی مجمع مشورتی استان به تهران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی بهزادیان شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: در استان گلستان ۲۲ نفر در خواست بررسی رزومه داشتند و مدارک مورد نیاز خود را ارسال کردند که از بین این تعداد پنج نفر از جمله احسان مکتبی، رامین نورقلی پور، ابراهیم کریمی، عبدالرضا چراغعلی و حسینقلی قوانلو بالاترین آرا را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه مجمع مشورتی استان تنها اسامی را به تهران اعلام می‌کند، افزود: تصمیم‌گیری نهایی و انتخاب فرد با دولت است و این امکان وجود دارد استاندار از نیروی غیر بومی انتخاب شود.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان در گلستان گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند با فشار و لابی گری و فضا سازی می‌توانند نظرات خود را برای گزینه‌ها تحمیل کنند که بسیار اشتباه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما بعد از گزینه انتخاب استاندار نسبت به موضوعات مختلف نظارت خواهیم کرد، افزود: برای اینکه شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم هر کجایی که نیاز باشد قطعاً ورود خواهیم کرد و مسائل را نقد و بررسی می‌کنیم.

وی یادآور شد: پزشکیان بر شعار وفاق ملی تاکید دارد و امید داریم این اتفاق در موضوع استاندار و دیگر مناصب استانی و شهرستانی اتفاق افتد.

بهزادیان اظهار کرد: اعضای کارگروه راهبردی انتخاب استاندار متشکل از دو نفر از استانداران اصلاح‌طلب ادوار، یک نفر از نمایندگان ادوار مجلس، پنج نفر نمایندگان احزاب اصلاح طلب، دو نفر از ستادهای مردمی، یک نفر از اتاق بازرگانی، پنج نفر از شورای معاونین ستاد مرکزی و چهار نفر نمایندگان رؤسای ستاد شهرستان‌ها بوده است.

وی یادآور شد: از تنوع اقوام تعداد قابل توجهی عضو این کارگروه بودند، ضمن اینکه طیف بندی‌های سیاسی درون جبهه اصلاحات را هم سعی کردیم رعایت کنیم و از لحاظ تجربه و جوانی هم به نظرم این کارگروه توازن مناسبی داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ