وضعیت پوششی تحصیلی دانش‌آموزان کردستان اولویت قرار گیرد

اقتصاد ایران: سنندج_ مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: وضعیت پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استان باید در این ایام اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال شامگاه یکشنبه در نشست فوق‌العاده ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم و باید برنامه‌ریزی لازم برای این ایام انجام شود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌هایی همچون امتحانات شهریور ماه، تصحیح اوراق، صدور کارنامه و هدایت هدایت تحصیلی نیز در روزهای باقی مانده تا آغاز مهرماه باید مورد توجه باشد، افزود: یکی از اولویت‌های کاری در این ایام پیگیری وضعیت پوشش تحصیلی است که حتماً باید در سطح حداکثری باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای انجام این مهم از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی باید استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اذعان کرد: باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که حتماً چالش‌های آغاز سال تحصیلی به سطح حداقل‌ها برسد.

ناظمی جلال گفت: تلاش مستمر و شبانه روزی بر اساس اولویت‌ها قطعاً کمک خواهد کرد که سال تحصیلی جدید را با کمترین چالش شروع کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: تا کنون اقدامات مناسبی صورت گرفته است که باید تا بعد از فرایند بازگشایی ادامه داشته باشد.

لزوم ساماندهی نیروی انسانی در آستانه بازگشایی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به شاخص‌های مهم وزارتی از جمله کلاس بندی، ثبت نام دانش آموزان، ساماندهی نیروی انسانی، صدور و تأیید ابلاغ‌های پرسنلی اضافه کرد: این شاخص‌ها اولویت‌های کاری هستند بنابراین برای آغاز سال تحصیلی با کیفیت و جذاب برای دانش آموزان و فرهنگیان توجه به این شاخص‌ها مهم است.

ناظمی جلال خواستار برنامه ریزی دقیق برای برگزاری جشن‌های آغاز سال تحصیلی، انجام دقیق و درست فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان، بررسی آخرین وضعیت نیروی انسانی و رفع کمبودها بر اساس راهکارهای موجود شد.

برگزاری جشن‌های غنچه‌ها، شکوفه‌ها، جوانه‌ها و مراسم بازگشایی مدارس نیز در جلسه ستاد پروژه مهر استان مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ