صحبت های سرمربی شهداب یزد و امیر غفور پس از اولین پیروزی

اقتصاد ایران: سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: تیم اندونزی با بازی خوبی که داشت توانست نتیجه ست سوم را از آن خود کند اما در ست چهارم به بازی برگشتیم البته به بازیکنانم حق می‌دهم که دفاع کردن برابرستاره‌ه

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از امروز (یکشنبه ۱۸ شهریور) در سالن شش هزارنفری شاهدیه یزد آغاز شد.

در سومین دیدار روز نخست این رقابت‌ها تیم شهداب یزد از ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه مقابل جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی نماینده اندونزی که یکی از مدعیان این مسابقات است، صف آرایی کرد و سه بر یک فاتح میدان شد.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار کردند:

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد (ایران):

بازی سختی داشتیم و به بازیکنان تیم و هواداران تیم شهداب خسته نباشید می‌گویم. در طول بازی در ست سوم تمرکزمان را از دست دادیم و تیم اندونزی با بازی خوبی که داشت توانست سه نتیجه از ما پیشی بگیرد و نتیجه ست سوم را از آن خود کرد. اما در ست چهارم به بازی برگشتیم البته به بازیکنانم حق می‌دهم که دفاع کردن برابرستاره‌های المپیک کار ساده‌ای نباشد. کلید پیروزی ما در سایدها و حملات اولمان بود و تیم شهداب روز خوبی را در کنار سایر تیم‌ها گذراند. به نظر من حضور انگاپت در این مسابقه می‌تواند اتفاق بزرگی باشد و جوانان زیادی در این تیم‌ها به ویژه در تیم شهداب حضور دارند که با بازی در کنار این ستاره‌ها می‌توانند بسیار بیاموزند. خوشحالم که تیم‌ها در روز اول بازی‌های باکیفیتی داشتند و این مسابقات به ما کمک می‌کند در مرحله حذفی تیم بهتری را راهی مسابقات کنیم.

ردل آلفونسو گنزالس سرمربی تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی):

در ابتدا به تیم ایران تبریک می‌گویم. مسابقه اولمان بود و بازیکنان تیم هماهنگ نبودند. اروین انگاپت و و ژان پاتری به تازگی به ما اضافه شده‌اند و هنوز به آن ترکیبی که مد نظر تیم است نرسیدیم و انشالله در بازی‌های بعد بهتر می‌شویم. تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا ستاره‌های این تیم با سایر بازیکنان هماهنگ شوند تا عملکرد بهتری داشته باشیم. اعتقاد دارم که قهرمان این بازی خواهیم شد.

امیر غفور قطرپاسور تیم شهداب یزد (ایران):

بازی مقابل تیم اندونزی با دو ستاره‌ای که داشت آسان نبود، در دو ست اول بی نقص بازی کردیم اما از ست سوم احساس کردیم می‌توانیم بعد از پیروزی در دو ست اول این ست را نیز ببریم. ست سوم آن گونه که انتظار داشتیم پیش نرفت و بازیکنان با تجربه تیم مقابل توانستند نتیجه ست را به نام خود کنند.

اما در ست چهارم به بازی برگشتیم البته همیشه بازی اول مسابقات سخت است و ما توانستیم با کمک تماشاگران این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. بازیکنان بزرگ دنیا سخت امتیاز می‌دهند و هنر ماست که از آنها امتیاز بگیریم تفاوت بازیکنان بزرگ با بازیکنان معمولی در همین است که خطای کمتری دارند.

اروین انگاپت دریافت کننده قدرتی جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی):

خاطرات خوبی از ایران و تهران دارم و از اینکه مجدد به همراه تیم اندونزی به ایران سفر کردم، خوشحالم. جو فوق العاده‌ای در ورزشگاه حاکم بود و طبیعی است بعد از خستگی سفر بازی سختی داشته باشیم اما امیدوارم در این مسابقات بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم. هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم بهترین خودم را می‌گذارم بدون شک در بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم و هدف ما قطعاً مدال است. قبل از اینکه به المپیک بروم هم پیشنهاداتی داشتم اما طبیعی است که با دو مدال المپیک در کارنامه کاری همه به بازیکنی مثل من نیاز داشته باشند البته باید برای حضور من در تیم خود هزینه کنند، هنوز پیشنهادی که مدنظرم باشد، نداشتم و تصمیم قطعی در این مورد نگرفتم.

ژان پاتری قطرپاسور تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی):

هرچند نتیجه این بازی را از دست دادیم اما نکات مثبتی برای ما داشت. به بازی‌های آینده امیدوار شدم و قطعاً تیم ما در مسابقات آینده بهتر عمل خواهد کرد. برای من نیز انگیزه‌ای شد تا در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشم. اروین انگاپت و من تازه المپیک را تمام کردیم و بعد از المپیک تمرین نداشتیم و سخت است که بخواهیم دوباره به بازی‌ها برگردیم. تماشاگران و هواداران جو خیلی خوبی را در ورزشگاه حاکم کرده بودند و برای یک بازیکن خیلی خوشایند است که در چنین جوی بازی کند و من نیز از این جو خیلی لذت بردم. خیلی دوست دارم در چنین جوی و در تیم‌های ایرانی بازی کنم قطعاً این فضا در ورزشگاه‌های دیگر ایران نیز حاکم است اما من اکنون در ترکیه هستم و کسی از آینده خبر ندارد

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ