برخورد قانونی دستگاه قضا با هرگونه کارشکنی در چرخه تولید

اقتصاد ایران: شیراز- رئیس کل دادگستری استان فارس با هشدار به کارشکنی در چرخه تولید،گفت: دادگستری از طریق تعامل با مسوولان و یادآوری وظایف قانونی آنان در قبال حمایت از تولید، مشکلات را پیگیری و رفع می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در جلسه‌ای با تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی استان مشکلات و موانع حوزه تولید و صنعت استان را بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با شنیدن برخی مشکلات صنایع استان در حوزه ناترازی مصرف انرژی در فصول گرم و سرد سال به معاون قضائی دادگستری فارس مأموریت داد تا این موضوع را در دستور کار قرار داد و ضمن اخذ توضیح از مسئولان ذیربط نتیجه را اعلام کند.

موسوی با تأکید بر اینکه دستگاه قضائی با بهره بردن از نقش نظارتی خود حمایت از سرمایه گذاری، تولید مولد، فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال‌زا را مورد حمایت قرار می‌دهد، گفت: دادگستری با به‌کارگیری ظرفیت‌های قانونی در وهله اول تلاش کرده است از طریق تعامل با مسئولان و یادآوری وظایف قانونی آنان در قبال حمایت از تولید، مشکلات را پیگیری و رفع کند اما در صورت بروز هر گونه کارشکنی مسیر برخوردهای قانونی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: روند رسیدگی به درخواست‌ها و پرونده‌های واحدهای تولیدی در مراجع قضائی فارس بدون وقفه و در کوتاه‌ترین زمان طی می‌شود و در دادگستری فارس اجازه نداده‌ایم پرونده‌های قضائی خللی در فرایند تولید کارخانجات و واحدهای تولیدی ایجاد کند.

رئیس کل دادگستری استان فارس ارتباط مستمر با فعالان اقتصادی را از جمله برنامه‌های اولویت دار در مجموعه قضائی فارس خواند و افزود: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت‌ها و اختیارات خود در مسیر رونق تولید گام برداریم.

موسوی با بیان اینکه گفت و شنود مسئولان قضائی فارس با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان استان امری متداول و هفتگی است، گفت: این روند به پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع کمک شایانی کرده است به نحوی که هر هفته در قالب کارگروه پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جمعی از همکاران قضائی با اختیارات لازم ضمن برگزاری نشست مشترک با تولیدکنندگان در محل اتاق بازرگانی استان رأی زنی با سایر مسئولان اجرایی، اقتصادی، مالی و بانک‌های استان را به منظور رفع و یا کاهش مشکلات با جدیت و حساسیت دنبال می‌کنند.

گفتنی است در این نشست مشترک مدیران عامل شرکت‌های سیمان لامرد و داراب، فولاد پاسارگاد و کاشی و سرامیک حافظ آباده به بیان مشکلات خود در مسیر تولید پرداختند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ