۲۶۰ هزار مددجو تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کردند

اقتصاد ایران: فریدونکنار - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۶۰ هزار نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عاشوری شامگاه یکشنبه در چهارمین همایش قرض نیکو با اشاره به اینکه برخی خدمات صندوق بلاعوض است که به مددجویان پرداخت می‌شود، اظهار داشت: بخشی دیگر از خدمات به‌صورت وام از صندوق به خانواده‌های نیازمند و مددجویان پرداخت خواهد شد.

وی افزود: از گذشته تا امروز صندوق قرض‌الحسنه وجود داشت و به نوع‌های مختلف به ارائه خدمات می‌پرداخت، سال ۹۴ نیز مجوز صندوق امداد ولایت گرفته و از سال ۹۶ فعالیت ما آغاز شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور با بیان اینکه امروز بزرگترین صندوق قرض‌الحسنه کشور هستیم، گفت: در بحث قرض‌الحسنه، مازندران همیشه پیشگام و اول بوده است، با چرخیدن وام و بازپرداخت، چرخه صندوق می‌چرخد و به نیازمندان و مددجویان پرداخت می‌شود.

عاشوری تصریح کرد: با اعتماد خیرین به مجموعه صندوق قرض‌الحسنه، مبلغ‌ها صرفاً برای دادن تسهیلات به نیازمندان و مددجویان استفاده می‌شود، چهار سال است که ما با نگاه ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه فعالیت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: قرض‌الحسنه امداد ولایت همانند سایر بانک‌ها به شتاب کشور وصل بوده و خدمات حضوری و غیرحضوری داریم، بیش از ۱۰ میلیون مشتری فعال خدمات می‌دهند و خدمات دریافت می‌کنند.

مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور ادامه داد: مجموعه امداد زمانی که خانواده‌ای را تأیید می‌کند، ما سریعاً وظیفه کمک بت سرعت و تکریم و حفظ آبروی خانواده نیازمند پرداخت انجام می‌شود.

عاشوری تاکید کرد: ما طبق ضابطه بانک مرکزی نظارت مستمر به صندوق دارند، پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد تسهیلات به نیازمندان و مددجویان، آن هم پرداخت خُرد انجام می‌دهیم که طی سال گذشته به ۲۶۰ هزار نفر تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۷۱ میلیارد تومان سال گذشته در مازندران تسهیلات پرداخت شد، افزود: ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات در مازندران طی ۶ ماه اول امسال از صندوق پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور یادآور شد: در مازندران نگاه و پتانسیل کمک وجود دارد و برای اولین بار کانون حامیان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در مازندران احداث خواهد شد.

عاشوری گفت: کانون حامیان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یک نهاد اجتماعی است که در مراکز مرتبط با صندوق تشکیل شده و متشکل از راهبر، همیار، سامانه همیاری و مرکز جامع دریافت اطلاعات مجدا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در چهارمین همایش ملی قرض نیکو کانون صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در مازندران به عنوان مبدا و بنیان‌گذار کانون حامیان خیر به‌بهره‌برداری خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ