تظاهرات آمریکایی‌هادرواکنش به شهادت«عایشه‌نور»توسط نظامی صهیونیست

اقتصاد ایران: صدها نفر در واشنگتن در واکنش به شهادت «عایشه‌نور ازگی» به ضرب گلوله تک‌تیرانداز صهیونیست در کرانه باختری اشغالی تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، صدها نفر در واشنگتن در واکنش به شهادت عایشه‌نور ازگی، فعال تُرک تبار آمریکایی به ضرب گلوله تک تیرانداز صهیونیست در شهر نابلس کرانه باختری اشغالی، تظاهرات کردند.

معترضان علاوه بر عکس‌های عایشه نور، پلاکاردهایی حاوی مضامین «عایشه نور ایگی برای فلسطین شهید شد»، «عدالت برای عایشه نور»، «امروز همه ما عایشه‌ نور هستیم» و «مقاومت اقدام تروریستی نیست! فلسطین آزاد شود» در دست داشته و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

اکرم بیومی، از ائمه جماعت اتحادیه مسلمانان پیوجت ساند در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی اظهار داشت: یکی از حرف های آخر عایشه‌ نور این بود که باید کارهای بیشتری انجام دهیم. امروز می‌ خواهم از همه شما بپرسم: آیا اجازه خواهیم داد که حرف‌ های عایشه‌ نور هدر برود؟ نه. آیا هر کاری را که در توان داریم، انجام خواهیم داد تا میراث عایشه‌نور را به آینده منتقل کنیم و یک فلسطین آزاد ببینیم؟ بله.

بیومی گفت: نمی‌توانم میراث بهتری در این جهان تصور کنم. در حال حاضر نمی‌توانم فرد پیروز دیگری غیر از عایشه‌نور تصور کنم.

ملیسا چائودری، از نامزدهای کنگره آمریکا نیز تصریح کرد: هزینه تفنگ تک تیراندازی که برای قتل او استفاده شد، با پول آمریکا پرداخت شد. این را نمی‌توانم قبول کنم. امیدوارم دوستان آمریکایی من نیز آن را نپذیرند.

وی با بیان اینکه عایشه نور زندگی خود را به‌ خاطر عدالت و صلح فدا کرده است، گفت: باید یاد او را گرامی داریم، به آینده منتقل کنیم و خواسته او از ما را محقق کنیم.

گفتنی است عایشه‌نور اِزگی اِیگی در ۶ سپتامبر توسط تک‌تیرانداز اشغالگر صهیونیست شهید شد. اِیگی ۲۶ ساله در نتیجه اصابت گلوله به سرش در شهرکی نزدیک به شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ