دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوشهر برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر از آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی نژاد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر همه ساله با هدف ایجاد رقابت سالم رسانه‌ای بین اصحاب رسانه، شناسایی استعدادها و نخبه‌های رسانه‌ای، تهیه و تولید آثار فاخر رسانه‌ای و تجلیل از رسانه‌های برتر در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه استان افتخار این را دارد که میزبان برگزاری دهمین مرحله این جشنواره رسانه‌ای در استان می‌باشد و در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی آن تلاش می‌نماید.

رضایی‌نژاد گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب رسانه‌ای شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست، خبر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره در محورهای ملی شامل شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی - اسلامی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر افزود: محورهای استانی شامل مدیریت بهینه مصرف برق (خانگی، تجاری، صنایع و کشاورزی) و محورهای ویژه شامل مقابله با کم فروشی از نگاه استاندارد، جهش تولید و مشارکت مردم با کالا و خدمات استاندارد است.

وی بیان کرد: علاقه مندان شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ تا ۱۴۰۳/۹/۳۰ را در پیام رسان های سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به برگزیدگان محورهای ملی و استانی و محور ویژه جوایز ارزنده ای تعلق می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۹/۳۰ است و ارسال آثار بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ