رشد معدل امتحانات نهایی دانش آموزان خوزستان نسبت به میانگین کشوری

اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان گفت: میانگین معدل امتحانات نهایی دانش آموزان سه سال آخر متوسطه نسبت به میانگین کشوری بالاتر رفته که این رشد جای شکر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: فرارسیدن بازگشایی مدارس و ایام ماه مهر که امسال در خوزستان به نام «مهر محمدی» نامگذاری شده است را به خانواده‌ها تبریک عرض می‌کنم.در خصوص مراسم استقبال از دانش آموزان، دستگاه‌های مختلف، مربیان، معلمان، مدیران مدارس و مناطق آموزش و پرورش هرکدام به نوعی در تلاش هستند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آموزش و پرورش اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: طبق گزارش ارائه شده این اداره کل، میانگین معدل امتحانات نهایی دانش آموزان سه سال آخر متوسطه نسبت به میانگین کشوری بالاتر رفته که این رشد جای شکر دارد و انشاالله سال آینده نیز بیشتر شود تا دانش آموزان ما در دانشگاه‌های معتبر و قوی کشور و استان مورد پذیرش قرار گیرند و این خود سبب رشد عملی خوزستان می‌شود.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش در خصوص استقبال از مهر نیازهایی را اعلام کرد که دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، خود ستاد استقبال از مهر را تشکیل داده‌اند. در خصوص سرویس ایاب و ذهاب، پاک سازی فضا، ایجاد نشاط در مدارسی، رنگ آمیزی و فضاسازی اقداماتی که می‌توانند را انجام دهند.

استاندار خوزستان گفت: مقرر شد تاکسیرانی، سرویس دانش آموزان مدارس استثنایی را فراهم کند. حسینی محراب با بیان اینکه در خصوص دیگر موارد نیز تصمیمات خوبی گرفته شد، اظهار کرد: امیدواریم یک اول مهر، بسیار شاداب و بانشاطی را با حضور خانواده‌ها و دانش آموزان شاهد باشیم.

به گفته وی، مقرر شد شورای ترافیک در خصوص روزهای ابتدایی مهرماه تصمیم گیری کند زیرا به لحاظ ایاب و ذهاب شرایط فوق العاده ای وجود دارد و خانواده‌ها نگران تردد فرزندانشان هستند.

استاندار خوزستان توصیه کرد: دانش آموزان در سامانه سپند ثبت نام کنند، همچنین تاکسی‌ها، وسایل سواری و شرکت‌هایی که از سوی تاکسیرانی برای سرویس دهی به مدارس تعیین شده‌اند نیز در سامانه ثبت نام انجام دهند.

وی با بیان اینکه بین شهرداری و آموزش و پرورش هماهنگی وجود دارد، تصریح کرد: بر اساس تصمیم هیأت وزارت، ایاب و ذهاب دانش آموزان برعهده شهرداری است تا آموزش و پرورش درگیر این مساله نشود و به نظر بنده تصمیم خوبی است. امیدواریم در سراسر خوزستان فرماندارها هماهنگی‌ها را انجام دهند تا روز اول مهر ماه شخصی بدون سرویس نباشد، البته در روز اول مهرماه اصولاً صبح‌ها خانواده‌ها فرزندان خود را به مدرسه می‌برند و ظهر با سرویس مدرسه رفت و آمد خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ