ترافیک در جاده تهران شمال باز هم سنگین شد

اقتصاد ایران: رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک را در جاده چالوس، آزادراه تهران شمال و محور هراز سنگین و در محور فیروزکوه عادی و روان اعلام کرد.

ایرنا: رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک را در جاده چالوس، آزادراه تهران شمال و محور هراز سنگین و در محور فیروزکوه عادی و روان اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز یکشنبه اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده مجلار و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده‌های میانک و مجلار، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران شمال در حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و تونل البرز تا انتهای آزاد راه را نیز سنگین ذکرکرد و گفت: در مسیر رفت و برگشت محور هراز در محدوده سه راهی چلاو، ترافیک خودرو سنگین است.

این مسئول با بیان این‌که محور چالوس دارای مه‌گرفتگی است، خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه و سایر محورهای شمالی نیز تردد خودروها به صورت عادی و روان و بدون مداخلات جوی در جریان است.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان‌تاب رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه‌ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

به گزارش ایرنا، بر اساس آمارها سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ