کتابخانه دیجیتال وقف رونمایی می‌شود

اقتصاد ایران: دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته وقف، امروز ۱۸ شهریور با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان ستادی در محل این سازمان برگزار شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته وقف در جهت چگونگی اجرا و مشارکت در برنامه‌های ویژه این ایام، امروز 18 شهریور با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان ستادی در محل این سازمان برگزار شد.

بر اساس گزارش کمیته فضای مجازی، طراحی پوستر هفته وقف (پوستر نمایشگاهی هفته وقف) با استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی صورت گرفته، محتواهایی متناسب با هفته وقف تولید شده که باید بازنشر داده شود. تولید تیزر، برگزاری نشست تخصصی با رویکرد خاص و رونمایی از کتابخانه دیجیتال وقف در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

افتتاح پروژه‌ها و برگزاری نشست های تخصصی در دستور کار معاونت بهره‌وری اقتصادی قرار دارد. شش گروه برگزاری تور را بر عهده دارند (از جمله تور خبرنگاران و تور جامعه قرآنی) که مکان‌ها باید مشخص شود.

 

 

کمیته روابط عمومی مسئولیت تدارک مصاحبه با مدیران کل، پخش کلیپ در فضای مجازی، تهیه بنر و نصب آن در نقاط پربازدید و تور خبرنگاری را بر عهده دارد و مقرر شد تولیدات این واحد در بخش مستند در بستر وقف نما که راه اندازی شده نمایش داده شود.

برگزاری نشست های تخصصی از جمله نشست تخصصی وقف و سلامت و نشست مؤسسات خیریه که علمی است، بازدید از مراکز درمانی با حضور خیرین، دعوت از خیران در همایش یاوران وقف، انعقاد تفاهم‌نامه با مجمع خیرین، بازدید از مراکز خیریه، افتتاح دو دارالایتام، تأمین بخشی از هزینه درمان در برخی مراکز درمانی موقوفه در هفته وقف در دستور کار مرکز امور خیریه سازمان اوقاف قرار دارد.

همچنین در این نشست، برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه کارکنان، تجلیل از کارکنان، برگزاری نشست در اداره کل اجتماعی با موضوع اجرای نیت و نشست دیگر در حوزه اجتماعی در زمینه قرار دوازدهم پیشنهاد شد، همچنین مقرر شد، برنامه‌ها به موقع اعلام و مدعوین معرفی شوند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ