پیشنهاد عجیب به مهرداد محمدی: مثل اورونوف پرسپولیسی شو!

اقتصاد ایران: فسخ قرارداد مهرداد محمدی با استقلال یکی از جنجال های پر سر و صدا در اردوگاه آبی پوشان طی ده روز اخیر بود، موضوعی که با واکنش تند هواداران و منتقدان استقلال رو به رو شد.

قدس: فسخ قرارداد مهرداد محمدی با استقلال یکی از جنجال های پر سر و صدا در اردوگاه آبی پوشان طی ده روز اخیر بود، موضوعی که با واکنش تند هواداران و منتقدان استقلال رو به رو شد.

اما با وجود شایعات فراوان در خصوص سرنوشت این بازیکن و گمانه زنی های صورت گرفته در خصوص مقصد بعدی این بازیکن، مهرداد محمدی، با امضای قراردادی جدید در استقلال ماندنی شد تا خیال هواداران از بابت ادامه حضور او در ترکیب آبی های پایتخت جمع شود.

اما انتشار برخی اخبار پشت پرده حکایت از این دارد که برخی افراد در تلاش بودند این بازیکن را به سمت پرسپولیس سوق دهند تا به این ترتیب فشار هواداران و منتقدان به مدیران باشگاه استقلال دو چندان شود، گفته می‌شود پس از اوج گرفتن درگیری های داخلی در اردوگاه استقلال و دوئل مستقیم مدیران استقلال و نکونام، برخی افراد شناخته شده در تیم فوتبال استقلال به محمدی پیشنهاد می دهند به جای انتظار کشیدن برای حل مشکل قراردادش با استقلال به حضور در پرسپولیس فکر کند تا به این ترتیب از مدیران استقلال انتقام بگیرد.

اما مهرداد محمدی زیر بار این پیشنهاد نمی رود  تا مسیر بازگشتش به استقلال را مسدود نکند، اما با وجود مخالفت مهرداد محمدی با این پیشنهاد، مخالفان سمیعی در استقلال به تماس های خود ادامه می دهند و به وی پیغام می دهند با مدیران پرسپولیس هماهنگی های لازم را انجام دادند و آنها منتظر تماس این بازیکن برای آغاز مذاکرات هستند.

در این شرایط مدیران استقلال که مشغول رایزنی برای حل مشکل سقف و موانع موجود بر سر راه عقد قرارداد جدید این بازیکن با باشگاه استقلال بودند، با وی تماس گرفتند و او را برای انجام مذاکرات نهایی و عقد قرارداد جدید فرا می خوانند که در نهایت این معادلات باعث امضای قرارداد جدید استقلال با این بازیکن می شود.

به نظر می رسد اگر مدیران استقلال در عقد قرارداد مجدد با مهرداد محمدی کمی تعلل می کردند شاید امروز او نیز به مثل اورونوف پیراهن رقیب را به تن می کرد و دیگر هواداران دست از سر مدیران استقلال برنمی داشتند در حالی که مدیران استقلال هیچ درصدد بودند این بازیکن را به خدمت بگیرند اما برخی شیطنت های پشت پرده در جریان بود تا این بازیکن از استقلال به سمت پرسپولیس تغییر مسیر دهد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ