حدادی‌فر: این سبک جوانگرایی برای جام جهانی جواب نمی‌دهد

اقتصاد ایران: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، شیب جوانگرایی در تیم ملی فوتبال کشورمان بسیار کم است.

- اخبار ورزشی -

قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی ایران - قرقیزستان و انتقادهایی که از عملکرد تیم ملی در این بازی صورت گرفت، گفت: این درست است که تیم ملی در این بازی شرایط چندان خوبی نداشت، ولی دیگر آن دوره تمام شده است که خیال کنیم می‌توانیم به تیم‌های درجه دو و سه آسیا پنج شش گل بزنیم. معمولاً تیم‌هایی مثل قرقیزستان ابتدا خوب دفاع کردن را یاد می‌گیرند و از طرفی دنبال این هستند تا از اندک فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند. نمی‌توان گفت عملکرد تیم ملی فاجعه بود و از طرفی حریف هم سعی می‌کرد به تیم ما فضا ندهد، ولی فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

 

وی با اشاره به شعارهایی که علیه امیر قلعه‌نویی سر داده شد، تصریح کرد: اگر هم قرار است انتقادی صورت بگیرد ابتدا باید مسئولان فوتبال را نقد کرد و آنهم به دلیل وضعیت عجیبی است که فوتبال ایران دارد. در حال حاضر لیگ ما شرایط مناسبی ندارد که بخواهیم بازی‌ها را برگزار کنیم و من واقعاً افسوس می‌خورم که فوتبال ایران به این روز افتاده است و در سال 2024 مشکل استادیوم و زمین تمرین داریم. این مشکلات نشان می‌دهد که ضعف مدیریتی داریم و با این وضعیتی که از لحاظ ساختار و امکانات داریم، حتی از فوتبال آسیا هم عقب خواهیم ماند. شما دیدید که مجموعه ذوب‌آهن برای همین بازی چقدر زحمت کشید، ولی در آخر چیزی که به رسانه‌ها مخابره شد، وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر بود.

این پیشکسوت فوتبال ایران همچنین یادآور شد: شرایط فوتبال ما از لحاظ زیرساخت‌ها، آینده‌نگری، برنامه‌ریزی، امکانات و ... بسیار نگران‌کننده است و از طرفی وضعیت تیم‌های پایه هم خوب نیست. مردم ما توقع دارند وقتی به جام ملت‌ها می‌رویم قهرمان شویم یا در جام جهانی به مرحله حذفی صعود کنیم. دیگر صعود به جام جهانی موفقیت محسوب نمی‌شود.

بازیکن پیشین تیم ملی با اشاره به جوانگرایی در این تیم اظهار داشت: شیب جوانگرایی در تیم ملی ایران بسیار کم است و این سبک جوانگرایی برای جام جهانی جواب نمی‌دهد. ما می‌بینیم برخی بازیکنان به تیم ملی دعوت می‌شوند که هنوز تیم ندارند یا اینکه به دلیل مصدومیت بازی نکرده‌اند و این فاجعه است. واقعاً اگر می‌خواستیم از بازیکنان جوان در بازی با قرقیزستان استفاده کنیم، چه خطری ما را تهدید می‌کرد؟! اگر قرار است در جام جهانی از بازیکنان جوان استفاده کنیم، باید همین حالا به آنها میدان بدهیم تا تجربه به دست بیاورند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ