استخر دانش‌آموزی قوچان به زودی افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: قوچان- استخر دانش‌آموزی قوچان که سال‌ها از آغاز عملیات عمرانی آن می‌گذرد امروز با حضور مسئولین آبگیری شد تا در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آذری، نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از استخر دانش‌آموزی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلات قوچان طی سال‌های گذشته نبود زیرساخت‌های ورزشی بود و حتی به دلیل وجود برخی مشکلات در استخر مهر مردم به شهرهای دیگر مراجعه می‌کردند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد آبگیری و تمام شدن پروژه ارزشمند استخر دانش‌آموزی قوچان هستیم که تمام تجهیزات ورزشی و امکانات آن موجب تفریح و آسودگی خاطر هم در حوزه آموزش‌وپرورش و هم در حوزه عموم مردم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این استخر حدود ۱۵ سال بلاتکلیف رهاشده بود، تصریح کرد: یکی از اقدامات از دوره گذشته نمایندگی مجلس راه‌اندازی همین پروژه بوده است که با اقتصاد روز حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه تکمیل استخر بوده و حدود ۱۷ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات در اختیار نماینده تأمین اعتبارشده است.

آذری یادآور شد: استخر دانش‌آموزی قوچان دومین استخر در این شهرستان بوده که تلاش و حمایت زیادی در راه‌اندازی این پروژه صورت گرفته است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با آب‌گیری این استخر تقریباً پروژه رو به اتمام بوده و تنها چند کار جزئی آن باقی‌مانده است که برنامه‌ریزی خواهد شد تا با حضور یک مسئول کشوری پروژه در آینده‌ای نزدیک افتتاح شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ