تکنو با تمرکز بر هوش مصنوعی، در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ درخشید

اقتصاد ایران: نمایشگاه IFA امسال، فرصتی برای تکنو بود تا جدیدترین نوآوری‌های خود را در حوزه‌ی هوش مصنوعی به‌نمایش بگذارد.

تکنو در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۴ جدیدترین فناوری‌های خود را با‌عنوان «نوآوری برای آینده» در زمینه‌ی لوازم خانگی هوشمند مبتنی‌بر هوش مصنوعی،‌ اولین مینی کامپیوتر مجهز به خنک‌کننده‌ی مایع و مجموعه‌ای از بازی‌های واقعیت افزوده را به‌نمایش گذاشت.

تکنو AI Vision

لوگو Tecno AI
Tecno

به‌گفته‌ی تکنو، AI Vision سیستمی مبتنی‌بر هوش مصنوعی به‌حساب می‌آید که برای افزایش بهره‌وری، خلاقیت و راحتی، به‌ویژه در بازارهای نوظهور، طراحی شده است. این سیستم بر «هوش مصنوعی کاربردی» با محلی‌سازی قوی تمرکز دارد و ویژگی‌هایی مانند ترجمه‌ی زبان‌های اقلیت و ادغام با اپلیکیشن‌های محلی برای کمک به کاربران در انجام وظایف روزانه ارائه می‌دهد.

اجزای اصلی AI Vision شامل دستیار بهبودیافته‌ی Ella AI برای برنامه‌ریزی، ترجمه‌ی بلادرنگ و ابزارهای نوشتن مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای مدیریت محتوا می‌شود. ابزارهای خلاقانه‌ی دیگری نیز مانند AI Artboard و تولید ویدیو وجود دارند. تکنو می‌خواهد AI Vision را در تمام دستگاه‌های خود ادغام کند تا تجربه‌ی کاربری غنی‌تری ارائه شود.

مینی کامپیوتر Mega Mini Gaming G1

مینی کامپیوتر تکنو Mega Mini Gaming G1 نمای پشت و جلو
Tecno

تکنو ادعا می‌کند Mega Mini Gaming G1 کوچک‌ترین مینی کامپیوتر گیمینگ با سیستم خنک‌کننده‌ی مایع در جهان است. مینی کامپیوتر جدید تکنو با وجود اندازه‌ی جمع‌وجور خود (۲۲۵ در ۱۵۰ در ۱۵۰ میلی‌متر)، از سخت‌افزار قدرتمندی از جمله پردازنده‌ی Core i9-13900H، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 4060 انویدیا بهره می‌گیرد.

Mega Mini Gaming G1 به سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته با یک هیت‌سینک مسی و دو فن، نورپردازی RGB، آداپتور ۳۳۰ وات مجهز است و از استاندارد Thunderbolt 4 پشتیبانی می‌کند تا نظر گیمرهایی را که به‌دنبال محصولی جمع‌وجور اما کارآمد برای بازی‌کردن هستند، جلب کند.

تکنو Pocket Go

عینک واقعیت افزوده و کنترلر بازی Pocket Go تکنو
Tecno

Pocket Go یک کنسول دستی ویندوزی است که با عینک هوشمند تکنو سازگاری دارد و کاربر را در محتوای گیمینگ غوطه‌ور می‌کند. این دستگاه از فناوری پیشرفته‌ی ردیابی سر و الگوریتم‌های لرزش برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی بازی استفاده می‌کند.

عینک‌ AR Pocket Vision از صفحه‌نمایش اولد ۰٫۷۱ اینچی بهره می‌برد که یک تلویزیون ۲۱۵ اینچی را از فاصله‌ی ۶ متری شبیه‌سازی می‌کند و تصاویر سینمایی را در قالبی جمع‌و‌جور و قابل‌ حمل ارائه می‌دهد.

Pocket Go به پردازنده‌ی Ryzen 7 8840HS ای‌ام‌دی، دو جوی‌استیک‌ و چند تریگر مجهز است که به‌گفته‌ی تکنو بازخورد لمسی دقیقی ارائه می‌دهند. پاکت گو باتری قابل تعویض ۵۰ وات‌ساعتی و سیستم خنک‌کننده دارد.

اکوسیستم AloT تکنو

افزون‌بر نوآوری‌هایی در حوزه‌ی گیمینگ و هوش مصنوعی، تکنو، اکوسیستم گسترده‌ی AIoT خود را به نمایش گذاشت و طیف متنوعی از محصولات هوشمند از جمله لپ‌تاپ‌، سگ‌های رباتیک و گجت‌های پوشیدنی‌ مانند True 1 Air TWS و FreeHear 1 را معرفی کرد.

مقالات مرتبط
  • ترکیب برنده؛ کنسول بازی تکنو ترکیب دسته حرفه‌ای با عینک واقعیت افزوده است
  • تکنو گوشی تاشدنی جذاب و عجیبی با طراحی سه‌تکه را به‌نمایش گذاشت

تکنو همچنین لپ‌تاپ Megabook T16 Pro 2024 Ultra را معرفی کرد؛ اولین لپ‌تاپ مبتنی‌بر هوش مصنوعی تکنو که از پردازنده‌ی Core Ultra 7 بهره می‌برد و به ویژگی‌هایی مانند تولید تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی و قابلت‌های کوپایلت‌پلاس مایکروسافت مجهز است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ