برگزاری نخستین عهدواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد

اقتصاد ایران: قزوین- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: نخستین عهدواره شهدای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان «ستارگان مسجد» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی در خصوص برگزاری نخستین عهدواره شهدای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: نخستین عهدواره شهدای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با عنوان «ستارگان مسجد» با هدف شناسایی و معرفی شهدای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور به نسل جوان، ترویج آرمان شهادت در قالب‌های هنری، فرهنگی، رسانه‌ای، تقویت روحیه شهادت طلبی در جامعه به خصوص در میان هنرمندان و نسل جدید و تأکید بر نقش مساجد و کانون‌ های فرهنگی هنری در افزایش بصیرت افزایی در نسل جوان برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این برنامه توسط ستاد یادواره شهدای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود که ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران به عنوان دبیرخانه این رویداد فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: نخستین عهدواره «ستارگان مسجد» در حوزه‌های انفرادی در سه بخش ادبی (داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، شعر)، هنرهای تجسمی (خوشنویسی، نقاشی، گرافیک و تصویرسازی) و چندرسانه ای (تیزر، کلیپ و موشن گرافی) و در رشته‌های بخش گروهی شامل فیلم، هنرهای نمایشی و سرود برگزار می‌شود.

حجت الاسلام تقوی عنوان کرد: این عهدواره، به صورت همزمان در سراسر کشور با محوریت شهدای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال برگزاری است و محوریت این عهدواره در استان قزوین هم به نام شهید رسول پورمرداد نخستین شهید مدافع حرم استان است که این شهید بزرگوار عضو کانون فرهنگی هنری راه آسمان شهرک مدرس شهرستان بوئین زهرا بودند و در سن ۲۷ سالگی و در بیستم مهر ماه سال ۱۳۹۴ در قنیطره سوریه و درگیری با گروهک داعش بر اثر انفجار خمپاره و جراحات وارده، به شهادت رسید.

وی اعلام کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در نخستین عهدواره شهدای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور می‌توانند به آدرس https://bachehayemasjed.ir/setareganemasjed مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ