واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در تنگستان با جدیت پیگیری می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: واگذاری زمین به افرادی که مشمول قانون جوانی می شوند از اقدامات مهم در دست اجرا در شهرستان تنگستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر یکشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان تنستان عنوان داشت: یکی از اقدامات مهمی که در تنگستان در دست اجرا است بحث واگذاری زمین به افرادی است که مشمول قانون جوانی جمعیت هستند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در سطح شهرهای شهرستان حدود ۱۶۰ خانوار دارای فرزند سه الی چهار فرزند شدند که مشمول واگذاری زمین هستند.

وی ادامه داد: در سطح روستایی شهرستان نیز ۴۰۰ خانوار دارای سه الی چهار فرزند شدند که شامل دریافت زمین می‌شوند و با توجه به اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان فاقد زمین برای واگذاری به این خانواده‌ها هستند قرار بر این شد که به صورت تمرکز در بعضی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن که زمین الحاق شده به محدوده این روستاها تلاش می‌شود طی یک ماه آینده به آنها واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در بخش دلوار بیش از ۱۲۰ هکتار به محدوده روستاها لیلک اضاف شد و به خانواده‌های سه الی چهار فرزندی مشمول قانون جوانی در بخش دلوار در روستاهای لیلک واگذار خواهد شد.

لطفی یاد آورد: با توجه به اینکه ۷۰ هکتار در طرح نهضت ملی مسکن به شهر دلوار اضافه شده علاوه بر خانواده‌های سه الی چهار فرزندی در شهر دلوار به خانواده‌ای سه الی چهار فرزندی در روستاهای محمد عامری، جائینک علی و مل‌گپ نیز در شهر دلوار واگذار می‌شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در حوزه بخش مرکزی شهر اهرم با الحاق ۳۸ هکتار دیگر به محدوده شهر که در مجموع ۷۸ هکتار به محدوده شهر اضافه شده که مشکلی جهت واگذاری زمین به خانواده‌های وجود ندارد و نیاز است ثبت اسناد و املاک و شهر سازی شهرستان در جهت واگذاری سند اقدام لازم به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه روستایی تنگستان بیش از ۸۰ مورد واگذاری زمین به افراد طرح ملی مسکن و جوان جمعیت انجام شد، افزود: در روستاهایی که زمین برای واگذاری به خانواده‌های سه الی چهار فرزند و نهضت ملی مسکن با قید فوریت اقدام لازم داشته باشند تلاش می‌شود که طی یک ماه آینده در شهر اهرم نیز ۳۸ هکتار باقی باقی مانده نیز واگذار شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ