وانت خود را تبدیل به مینی‌بوس کنید!

اقتصاد ایران: وانت‌ها برای حمل بار یا هر چیز دیگری که هرروز به آن نیاز دارید، کاربردی و فوق‌العاده هستند. اما اگر در تایلند باشید و محموله شما شامل مردم و افراد مختلف باشد، وضعیت فرق می‌کند.

خبرآنلاین: کیت اکو باس (Eco Bus) برای تبدیل وانت‌ها به یک مینی‌بوس معرفی شد. در این تبدیل، بخش بار وانت به کابینی جادار همراه با سیستم تهویه مطبوع مجهز می‌شود. این کیت با نسخه‌های تک کابین اکثر وانت‌های سایز متوسط، مانند تویوتا هایلوکس Revo، نیسان ناوارا، میتسوبیشی تریتون و ایسوزو D-Max سازگار است.

فرآیند تبدیل به‌طور شگفت‌انگیزی ساده است؛ فقط کافی است درب عقب را از پیکاپ خود بیرون بیاورید و کابین را نصب کنید و تمام! این کابین دارای ارتفاع داخلی ۱۸۵ سانتی‌متر (۷۲٫۸ اینچ) و عرض ۱۷۵ سانتی‌متر (۶۸٫۹ اینچ) است که بسته به پیکربندی صندلی، فضای کافی را برای ۸ یا ۱۰ سرنشین فراهم می‌کند. هر دو طرف پنجره‌های بزرگی دارند که به‌صورت کشویی باز می‌شوند.

وانت خود را تبدیل به مینی‌بوس کنید!

بسته به نیاز مالک، این کیت می‌تواند با دو ردیف هشت نفره، نیمکت‌های ده نفره با کمربند ایمنی یا چیدمان فشرده‌تری از صندلی‌های رو به جلو عرضه شود. این کابین همچنین مجهز به چراغ‌های LED و دکمه‌ای برای ارتباط مستقیم با راننده است. کیت اکو باس با درهای عقب تاشو همراه با پله‌های آلومینیومی ثابت یا جمع شونده و دستگیره‌های ویژه برای دسترسی آسان ارائه می‌شود.

وانت خود را تبدیل به مینی‌بوس کنید!

راننده می‌تواند از طریق مجموعه‌ای از دوربین‌ها، آنچه را که در پشت خودرو اتفاق می‌افتد، بررسی کند. آن‌ها همچنین می‌توانند دما را از یک پنل اختصاصی کنترل کنند. یک دستگاه تهویه مطبوع ۳۸۰۰۰ BTU که روی سقف نصب شده است، همراه با کابین عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ