نماینده حزب الله: اسرائیل با ترور شهید شکر بارش را سنگین کرد

اقتصاد ایران: یک مقام حزب‌الله با اشاره به اینکه جبهه‌های مقاومت، متعهد به موضع خود در حمایت از غزه هستند، تأکید کرد که رژیم اشغالگر با ترور شهید فواد شکر به دنبال سبک کردن بار خود بود اما واقعیت عکس آن است و رزمندگان حزب‌الله با انگیزه‌ای مضاعف با دشمن می‌جنگند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد رعد»، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی در مراسم یادبود شهید «فواد شکر»، فرمانده نظامی ارشد حزب الله که در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت به شهادت رسید، اعلام کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمانی از اهمیت و ضرورت ادامه مبارزه با این دشمن وحشی صهیونیستی که به دنبال نابودی حقیقت است، آگاهی دارد و بدون شک دشمن شکست خواهد خورد و پیروزی نهایی با مومنان مجاهد است.

این مقام حزب الله افزود: دشمن اشغالگر شهید فواد را هدف قرار داد؛ زیرا می‌خواست جبهه لبنان را از جبهه غزه جدا کند و از بار بزرگی که این فرمانده شهید ما بر دوش ارتش صهیونیستی گذاشته بود، کم کند. اما اشغالگران در مدت 11 ماه با وجود برخورداری از انواع سلاح‌ها نتوانستند رزمندگان مقاومت لبنان را وادار به عقب نشینی از موضع خود در حمایت از غزه کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد که با هدف قرار دادن شهید فواد شکر می‌تواند بار خودش را سبک کند، اما بارِ این رژیم بعد از شهادت این فرمانده بزرگ ما سنگین‌تر شد و رزمندگان ما با عزم و آمادگی بسیار بیشتری با اشغالگران مبارزه می‌کنند. رژیم اشغالگر امروز در محاصره مقاومت قرار دارد و هیچ چشم اندازی برای خروج از این باتلاق مقابل خود نمی‌بیند و نمی‌داند که فردا چه کار خواهد کرد.

از طرف دیگر شیخ «نبیل قاووق»، عضو ارشد شورای مرکزی حزب الله نیز طی سخنانی به همین منظور اعلام کرد: در شرایطی که ضعف دشمن صهیونیستی روز به روز بیشتر آشکار می‌شود، مقاومت قدرت خود را در همه سطوح نظامی و سیاسی و همچنین حالت دفاعی و تهاجمی افزایش داده و با قدرت به تجاوزات دشمن پاسخ می‌دهد.

شیخ قاووق تاکید کرد: مقاومت هرگز اجازه نخواهد داد که جبهه‌های پشتیبانی غزه عقب نشینی کنند و در موضع پیشرفته برای حمایت از غزه باقی می‌ماند. دشمن هیچ راهی برای نجات شهرک نشینان خود و بازگرداندن آنها نخواهد داشت؛ مگر اینکه تجاوز به غزه را به طور کامل متوقف کند.

این مسئول حزب الله ادامه داد: رژیم اشغالگر نمی‌تواند از بن‌بستی که گرفتار آن شده و معادلاتی که هر روز مقاومت بر آن تحمیل می‌کند، فرار کند و بر همین اساس وارد مسیر عقب نشینی و اعتراف به شکست شده است. این در حالی است که مقاومت در لبنان، یمن، فلسطین، عراق و ... همچنان در مسیر پیروزی راهبردی گام برمی‌دارد که در راستای اهداف محور مقاومت است.

شیخ قاووق در پایان گفت: دشمن صهیونیستی علی رغم استفاده از تسلیحات پیشرفته آمریکایی، تهدیدها، فشارها و ترورها نمی‌تواند غزه را منزوی کند؛ زیرا تصمیم مقاومت برای حمایت از غزه یک تصمیم محکم و منسجم بوده و گزینه‌ای جز پیروزی پیش روی خود نمی‌بیند. این در حالی است که صهیونیست‌ها در وضعیتی متزلزل و شکست خورده قرار دارند و جبهه داخلی این رژیم هم از هم پاشیده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ