اسبقیان: اسکواش برای حضور موفق در المپیک لس‌آنجلس برنامه ریزی کند

اقتصاد ایران: معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اسکواش باید برای حضور موفق در المپیک لس‌آنجلس برنامه ریزی کند. حمایت شهرداری از این رشته اتفاق خوبی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکواش از عملکرد این فدراسیون ابراز رضایت و تصریح کرد: گزارش حسابرسی این فدراسیون بیانگر نظم مالی است و خوشبختانه مسیر توسعه قهرمانی این رشته هم رضایت‌بخش بوده است.

اسبقیان اهمیت برخورداری از اماکن ورزشی را برای فدراسیون‌ها در راستای تحقق اهداف آنها مورد توجه و تمرکز قرار داد و تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی ورزش کشور با توجه به برخورداری از ۳ هزار و ۴۲۸ پروژه نیمه تمام ورزشی، دولت اجازه آغاز پروژه جدید ندارد اما می‌توان در قالب یک برنامه‌ی مدبرانه زمینه حضور بخش خصوص و همچنین شهرداری‌ها را در راستای ایجاد اماکن ورزشی، فراهم کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه شهرداری در بسیاری از رشته‌ها همکاری خوبی را با فدراسیون‌ها داشته و در رشته اسکواش نیز بوستان جوانمردان به کورت اسکواش اختصاص خواهد یافت که انفاق بسیار خوبی خواهد بود و امکان خوبی را برای توسعه و تعالی این رشته برای فدراسیون فراهم می‌کند.

اسبقیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعتبارات فدراسیون اسکواش از ۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ رسیده که افزایش ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اسکواش در بین رشته‌های المپیکی ۲۰۲۸ لس آنجلس قرار گرفته است، اظهار داشت: آنچه اهمیت دارد فدراسیون اسکواش و دیگر فدراسیون‌ها از هم اکنون باید در قالب یک برنامه تدوین شده، زمینه کسب سهمیه و درخشش در آن رویداد را که هر مدال می‌تواند بیانگر افتخار و عزت ایران اسلامی باشد، فراهم کنند. لینک کوتاه:

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ