استقبال گسترده زائرین اربعین از اپلیکیشن بله

اقتصاد ایران: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر ارز خود را از اپلیکیشن بله خریداری کردند.

- اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی اپلیکیشن بله، 80 درصد از کل متقاضیان ارز اربعین، این اپلیکیشن را برای خریدارزاربعین خود انتخاب کردند.

 

در ایام اربعین، اپلیکیشن بله با ارائهٔ خدمات جدید و کاربردی برای زائرین، مورد استقبال قرار گرفت. این اپلیکیشن با توسعۀ قابلیت‌های متنوعی نظیر تماس تصویری گروهی، خرید ارز اربعین، اعلام وضعیت و دستیار هوش مصنوعی اربعین، به یکی از ابزارهای مورد نیاز برای زائرین حسینی تبدیل شد.

 

افزایش 11 میلیونی تماس‌های تصویری و صوتی در ایام اربعین: پیوندی نزدیک‌تر

یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در ایام اربعین توسط اپلیکیشن بله، امکان تماس تصویری و گروهی تا 32 نفر بود. تماس‌های صوتی و تصویری بله در ایام اربعین نسبت‌ به روزهای عادی 11 میلیون افزایش داشت. این قابلیت به زائرین این امکان را می‌داد تا در طول سفر به‌راحتی با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند و لحظات معنوی و خاطره‌انگیز خود را به اشتراک بگذارند. تماس صوتی و تصویری بله راهکاری مؤثر برای حفظ ارتباطات و هماهنگی‌ها در طول سفر بوده است و به زائرین کمک کرد تا ارتباطات خود را حتی در مسیر‌های دشوار این سفر حفظ کنند و فاصلۀ جغرافیایی را با عزیزان خود کمتر احساس کنند.

 

انتخاب 80 درصد از زائرین برای خرید ارز اربعین: تسهیل خدمت بانکی

یک میلیون و 300 هزار نفر ارز اربعین خود را از اپلیکیشن بله تهیه کردند. به گزارش روابط‌عمومی این اپلیکیشن 80 درصد از کل ارز اربعین فروخته شده در شبکۀ بانکی کشور را بله به خود اختصاص داده است. اپلیکیشن بله امکان خرید ارز اربعین را برای زائرین فراهم کرد. این قابلیت به کاربران این امکان را داد تا به‌راحتی و بدون نیاز به مراجعهٔ حضوری، ارز مورد نیاز خود را با قیمت کمتر خریداری کرده و تنها برای دریافت آن به شعب منتخب بانک ملی و پست بانک مراجعه کنند. این خدمت با هدف تسهیل در انجام امور مالی زائرین و جلوگیری از مشکلاتی مانند هدر رفت زمان و… ارائه شد.

این نکته نیز حائز اهمیت است که دریافت ارز اربعین تداخلی با سهمیه ارز مسافرتی سالانۀ افراد نداشته است و کاربران با وجود خرید ارز اربعین، می‌توانند برای خریدارزمسافرتی در اپلیکیشن بله نیز اقدام کنند.

 

کمک‌یار هوشمند زائرین

در کنار این امکانات، اپلیکیشن بله با ارائۀ قابلیت اعلام وضعیت و دستیارهوشمصنوعیاربعین ، به زائرین کمک کرد تا در طول سفر خود از وضعیت همسفرهای خود، مسیرها، تراکم جمعیت و نکات مهم سفر آگاه شوند.

دستیار هوش مصنوعی اربعین بله: پاسخ به بیش از سه میلیون سوال زائرین اربعین

دستیار هوش مصنوعی بله با ارائۀ اطلاعات مفید و پاسخگویی به سوالات زائرین، تجربه‌ای ایمن و راحت‌تر را برای آن‌ها فراهم کرد. این بازو با بهره‌گیری از هوش مصنوعی توانست به بیش از سه میلیون سوال زائران پاسخ دهد و از این طریق نیازهای اطلاعاتی آن‌ها را به‌صورت دقیق و سریع برطرف کند. این دستیار هوشمند، به زائران اطلاعات جامع و دقیقی درباره مسیرها، مواکب و مراکز درمانی و سایر جزئیات سفر ارائه کرد.

سامانۀ اعلام وضعیت اربعین بله:  4.5 میلیون اعلام و استعلام وضعیت

یکی دیگر از خدمات اربعینی این اپلیکیشن سامانۀ اعلام وضعیت بود. زائرین اربعین از این سامانه چهار میلیون و پانصد هزار بار استفاده کردند. سامانۀ اعلام وضعیت اربعین به زائران این فرصت را داد که وضعیت خود را بدون نیاز به اینترنت و به‌صورت رایگان به اطلاع دیگران برسانند و از این طریق آرامش خاطر برای خانواده‌ها و دوستان خود ایجاد کنند.

 

ارائۀ خدمات ارتباطی، اطلاع‌رسانی و خدمات مالی، بانکی بر بستر فناوری و تکنولوژی از اقدامات این اپلیکیشن است که به‌همراه تنوع، کارآمدی و تمرکز بر نیازهای جامعۀ ایرانی در حال به‌روزرسانی است. اپلیکیشن بله در تلاش است با ارتقاء زیرساخت‌ها و افزودن قابلیت‌های جدید به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران تبدیل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ