تحلیلگر نظامی اسرائیل: زمان حمله حزب الله ارتش خواب بود

اقتصاد ایران: تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی با عصبانیت خطاب به ارتش این رژیم گفت که زمان حمله حزب الله شما خواب بودید و بیش از ۱۰۰ موشک به الجلیل الاعلی و کریات شمونه شلیک شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ناعوم امیر، تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی که نتوانست عصبانیت خود را از حملات گسترده حزب الله به شمال فلسطین اشغالی کتمان کند امروز یکشنبه در کانال 14 اسرائیل خطاب به ارتش این رژیم گفت: زمانی که شما خواب بودید، بیش از 100 موشک به الجلیل الاعلی و کریات شمونه شلیک شد.

تحلیلگر سیاسی مذکور در ادامه گفت: این مناطق تل‌آویو نیست، بلکه شمال [فلسطین اشغالی] است و این برای ارتش ما که امشب را خوب خوابیده، اهمیت ندارد.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم گزارش داد که جنبش حزب الله لبنان طی 24 ساعت گذشته، بیش از 100 موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز به نقل از یکی از افسران بلند پایه ارتش اسرائیل نوشت که رفتار بن‌گویر در مسجدالاقصی وضعیت را تنها در کرانه باختری متشنج نمی‌کند، بلکه کل جهان عرب را متشنج می‌کند. این روزنامه نوشت که وضعیت در کرانه باختری به همین منوال ادامه نخواهد یافت و اسرائیل در آستانه یک انفجار بزرگ است.

در ادامه این گزارش آمده است که فرماندهان ارتش اسرائیل نتانیاهو و وزرای کابینه او را به عدم تصمیم گیری برای جلوگیری از تشدید تنش در کرانه باختری متهم می کنند و تعداد زیادی از افسران ارتش به دلیل سیاست های برخورد با کرانه باختری در حال بررسی استعفای خود هستند.

عملیات‌های ضد صهیونیستی زمانی شدت گرفت که بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش برد و خواستار ساخت معبدی در این مکان مقدس شد که با واکنش‌های گروه‌های فلسطینی و کشورهای اسلامی روبرو شد.

اقدامات تحریک آمیز بن‌گویر در مسجدالاقصی حتی صدای صهیونیست‌ها را درآورد به طوری یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با حمله شدید به بن گویر گفت که تنها هدف اقدامات تحریک آمیز وی در مسجد الاقصی «جنگ افروزی» است و این کار به ضرر صهیونیست هاست.

صهیونیست‌ها به مدت 10 روز به کرانه باختری یورش برده و 23 جوان فلسطینی را به شهادت رسانده و  زیرساخت‌های حیاتی را در برخی اردوگاه‌ها تخریب کردند که باعث افزایش خشم و نفرت فلسطینیان کرانه باختری نسبت به رژیم اسرائیل شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ