استقبال از سال تحصیلی جدید با «زنگ تخفیف دیجی‌کالا»

اقتصاد ایران: کاربران دیجی‌کالا می‌توانند هر کالایی را که برای مدرسه و دانشگاه لازم دارند با تخفیف تا سقف ۷۰ درصد، از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تهیه کنند.

برترین‌ها: همزمان با نزدیک شدن به اول مهر و آغاز سال تحصیلی، دیجی‌کالا برای چندمین سال متوالی زنگ تخفیف دیجی‌کالایی خود را به صدا درآورده است. کاربران دیجی‌کالا می‌توانند هر کالایی را که برای مدرسه و دانشگاه لازم دارند با تخفیف تا سقف ۷۰ درصد، از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تهیه کنند.

فرا رسیدن پاییز و باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها با خرید لوازم التحریر برای دانش‌آموزان و دانشجویان همراه است و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، نوجوانان و جوانان با شور و هیجان به‌دنبال خرید وسایل و امکاناتی هستند که برای شروع و ادامه سال تحصیلی به آنها نیاز دارند.

دیجی‌کالا در جشنواره فروش پرتخفیف خود، هزاران کالای مورد نیاز دانش‌آموزان، دانشجویان و البته اساتید و معلمان را عرضه می‌کند. 

کاربران در «زنگ تخفیف دیجی‌کالا» که تا ۳۱ شهریور ادامه دارد می‌توانند از بین هزاران کالا، محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. سال جدید تحصیلی فرصت مناسبی برای تهیه کردن وسایلی است که در دوران تحصیل کاربردی خواهند بود و با امکاناتی که دیجی‌کالا به مشتریان خود عرضه می‌کند؛ خرید لوازم‌التحریر از همیشه راحت‌تر و سریع‌تر است.

خرید آنلاین لوازم‌التحریر از دیجی‌کالا این امکان را فراهم می‌سازد که همه دانش‌آموزان و دانشجویان در سراسر ایران بتوانند به انواع و اقسام لوازم‌التحریر با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ویژه دسترسی داشته باشند. 

کمپین فروش ویژه لوازم‌التحریر دیجی‌کالا با شعار «هر چی که جاش خالیه» قصد دارد تمام محصولات مورد نیاز نوجوانان و جوانان کشور را در آستانه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ عرضه کند. 

همچنین کاربران دیجی‌کالا تا پایان شهریور می‌توانند با ورود به سایت دیجی‌کالا با هوش مصنوعی (مستر کیو)، 10 سوالی بازی کنند و جوایز ارزشمندی از قبیل ست محصولات اپل (آیفون 13، اپل واچ و ایرپاد) برنده شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ