اروین انگاپت: همیشه از حضور در ایران‌ لذت می‌برم

اقتصاد ایران: اروین انگاپت، ستاره والیبال جهان که در مسابقات باشگاه‌های آسیا با تیم جاکارتا اندونزی شرکت کرده، با اشاره به جو فوق العاده رقابت‌های یزد، گفت: در این مسابقات برای کسب مدال تلاش می‌کنیم.

- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، اروین انگاپت، یکی از شناخته‌شده‌ترین ستارگان والیبال دنیا، امسال در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا به عنوان بازیکن تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی؛ نماینده کشور اندونزی، حضور دارد.

وی در خصوص این مسابقات گفت: این تورنمنت عالی است و جو بسیار خوبی دارد. دو سال قبل با تیم پیکان در این رقابت‌ها حاضر بودم و این بار برای اندونزی بازی می‌کنم.

این بازیکن شناخته شده تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرسیسی خاطرنشان کرد: هر چند همه تماشاگران حامی من نیستند، اما مطمئنم سالن مملو از تماشاگر خواهد شد و فضایی فوق‌العاده شکل خواهد گرفت.

این دریافت‌کننده قدرتی فرانسوی که سابقه قهرمانی در المپیک پاریس را نیز در کارنامه دارد، از انگیزه‌هایش برای حضور در مسابقات اینچنین گفت: هر جام و مدالی برایم مهم است و برای کسب آن تلاش می‌کنم. تازه دیروز با بازیکنان تیم اندونزی آشنا شدم، اما جو خوبی داریم و همگی برای کسب مدال خواهیم جنگید.

انگاپت همچنین درباره تجربه‌اش از ایران اظهار کرد: هر بار که به ایران آمده‌ام، به تهران سفر کردم. پیش از این یزد را ندیده بودم، اما می‌دانم طرفداران زیادی در ایران دارم و از حضور در این کشور همیشه لذت می‌برم.

وی تأکید کرد: این مسابقات فرصتی خوب برای بازگشت به میدان پس از مدتی دوری از بازی است و به همین دلیل برای من این مسابقات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این بازیکن گفت: همیشه برای پیروزی تلاش می‌کنم و این هدف اصلی من در این رقابت‌ها خواهد بود؛ همین انگیزه کافی است تا ما بهترین نمایش و عملکرد را از خودمان به جا بگذاریم.

انتهای پیام/781/.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ