نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

اقتصاد ایران: امروز بعد از گذشت یک هفته از برگزاری قرعه کشی خودرو از سوی شرکت ایران خودرو، نتایج قرعه کشی روی سایت این شرکت بارگذاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه یازدهم شهریور ماه قرعه کشی ایران خودرو برگزار شد و امروز بعد از یک هفته نتایج قرعه کشی روی سایت این شرکت بارگذاری شده است.

بر همین اساس در حال حاضر طبق لیست بارگذاری شده بر روی سایت گروه صنعتی ایران خودرو، برندگان قرعه‌کشی این دوره به تفکیک محصولات و متقاضیان قابل مشاهده است؛ ضمن اینکه به منتخبان نیز به صورت پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد تا مشتریان از زمان اولویت خود مطلع شوند.

مشارکت کنندگان در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت گروه صنعتی ایران‌خودرو، از بخش اعلام نتایج قرعه‌کشی از نتیجه برنده شدن یا عدم تخصیص خود بر اساس محصول انتخابی، مطلع شوند؛ ضمن اینکه در پروفایل کاربری مشتریان نیز نتایج قابل مشاهده است.

گفتنی است موعد تحویل محصولات عرضه شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده، ۹۰ روز پس از واریز وجه انعقاد قرارداد با شرکت ایران‌خودرو و در روش پیش‌فروش، متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویتِ کسب شده متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. (مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت در این خصوص رعایت خواهد شد)

همچنین در این مرحله از عرضه‌ی خودروهای گروه صنعتی ایران‌خودرو که ظرفیت ١١۵ هزار دستگاهی در نظر گرفته شده بود، سه میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ نفر ثبت سفارش در این طرح داشته‌اند که برای فروش فوق‌العاده، دو میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر و پیش فروش ۸۰۷ هزار و ۳۶۵ نفر متقاضیان روش فروش خود را انتخاب کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ