نیروی زمینی سپاه در همه ماموریت ها حضوری فعال دارد

اقتصاد ایران: لنگرود- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی زمینی سپاه در تمامی مأموریت‌ها و عملیات ها حضوری فعال و موفق دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد پاکپور صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با اشاره به تحولات اخیر در میدان‌های نبرد، به ویژه در اوکراین و منطقه قره باغ اظهار کرد: مدل جنگ نظیر نوع، تاکتیک، شکل و راهبردهای جنگ مشاهده می‌کن لذا ما باید خود را با این تغییرات وفق دهیم در دهه ۹۰، ما بیشتر بر روی عناصر تروریستی و ضد انقلاب تمرکز داشتیم، اما اکنون با پدیده‌های جدیدی روبرو هستیم که نیازمند آمادگی خاص است.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده طی ۲ سال اخیر در جنوب کشور ادامه داد: تاکتیک‌ها و ابزارهای جنگی که در گذشته استفاده می‌شدند، دیگر پاسخگوی نیازهای امروز نیستند ما باید به سمت استفاده از تجهیزات جدید مانند ریز پرنده‌ها و سیستم شناسایی‌های پیشرفته برویم.

سردار پاکپور با تأکید بر اهمیت آمادگی بالای نیروها تصریح کرد: اگر دشمن ببیند که ما در آمادگی کامل هستیم، قطعاً در نیت‌های خود تجدید نظر خواهد کرد اما اگر غیر از این باشد به طمع می‌آید و ممکن است دست به اقداماتی بزند.

وی همچنین از تلاش‌های مستمر نیروهای تیپ میرزا کوچک خان تقدیر کرد و گفت: نیروهای نیروی زمینی سپاه در تمامی مأموریت‌ها و عملیات‌ها حضوری فعال داشته و در میدان موفق عمل کرده‌اند و ما باید از تجربیات گذشته بهره‌برداری کنیم تا در آینده نیز با قدرت بیشتری عمل کنیم.

سردار پاکپور همچنین به اهمیت آموزش و تمرینات تخصصی برای واحدهای ویژه اشاره کرد و گفت: نیروهای ویژه ما باید برای مأموریت‌های خاص آماده باشند و تمرینات خود را متناسب با شرایط جدید طراحی کنند.

وی ضمن قدردانی از فرمانده قدیم و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید تیپ میرزا کوچک خان تصریح کرد: تقویت روحیه جهاد و ایثار در خود سبب می‌شود تا به بهترین شکل ممکن از میهن عزیزمان دفاع کنیم.

گفتنی است، در این آئین از زحمات سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور تجلیل و سرهنگ پاسدار سید هادی موسوی به عنوان فرمانده جدید تیپ میرزا کوچک خان معارفه شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ