شوک بدی به تیم فوتسال بانوان وارد شد/شاید فدراسیون غافلگیرمان کند

اقتصاد ایران: با وجود لغو بازی‌های داخل سالن آسیا سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از احتمال برگزاری یک دیدار تدارکاتی مهم قبل از آغاز جام ملت های آسیا خبر داد.

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص لغو بازی‌های داخل سالن آسیا که قرار بود پاییز سال جاری به میزبانی تایلند برگزار شود؛ اظهار کرد: خیلی ناراحت شدیم و واقعاً دوست داشتیم در این بازی‌ها بعد از مدت‌ها حضور پیدا کنیم. شوک بدی به همه ما وارد شد و قاعدتاً بازیکنان هم از این مسئله ناراحت هستند. گذشته از شرایط تیم ایران که به هر شکل دوست داشت در این رویداد شرکت کند؛ این موضوع برای فوتسال آسیا هم اصلاً اتفاق جالبی نیست.

وی افزود: چند وقت دیگر چند تیم از آسیا باید در جام جهانی حضور پیدا کند و آنها باید از اعتبار فوتسال آسیا در این میدان جهانی دفاع کنند با این وضعیت که مدام مسابقات لغو می‌شوند و یا اصلاً برگزار نمی‌شوند قطعاً شاهد نتایج خوبی هم نخواهیم بود. درست است که در این سال‌ها فوتسال آسیا رشد کرده و تیم‌هایی مانند ایران، ژاپن، تایلند، چین و چین تایپه جز قدرت‌های آسیا به شمار می‌روند اما لغو چنین رویدادهایی باعث کاهش اعتبار همه آنها در رقابت‌هایی مانند جام جهانی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به مسابقات جام ملت‌های آسیا که اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد؛ گفت: خوشبختانه قرار است این مسابقات برگزار شود بر اساس تاریخ اعلام شده ما هشت ماه فرصت آماده سازی داریم؛ زمانی که واقعاً کم است. نگاه ما به بازی‌های داخل سالن در کنار نتیجه‌گیری به نوعی بازی تدارکاتی هم بود اما متأسفانه این فرصت از دست رفت.

شوک بدی به تیم فوتسال بانوان وارد شد/شاید فدراسیون غافلگیرمان کند

سلیمانی خاطر نشان کرد: در این هشت ماه ما باید تلاش کنیم تیم را آماده کنیم. اخیراً هم اردوی خوبی را داشتیم اما هنوز هم با کمبود بازی تدارکاتی مواجه هستیم و از این بابت رنج می‌بریم. منتظریم تقویم دقیق مسابقات لیگ مشخص شود و سازمان لیگ برنامه بازی‌ها را اعلام کند تا بر اساس آن ما هم برنامه تیم ملی را پیش ببریم. یکی از اهداف ما این است که در میان فصل یک اردوی خوب داشته باشیم و در کنارش هم یک بازی تدارکاتی مناسب در شأن تیم ملی ایران، امیدوارم شرایط مهیا شود و بتوانیم این کار را انجام دهیم.

او با بیان اینکه تمرین خالی کمکی به تیم ملی نمی‌کند؛ گفت: مکاتبات تیم ملی برای انجام بازی‌های تدارکاتی کماکان ادامه دارد این‌طور نیست که وضعیت را رها کرده و صرفاً به تمرین قانع شده باشیم. امیدوارم برنامه‌ریزی که انجام شده خوب پیش برود و در میان فصل آن بازی تدارکاتی که حتی می‌تواند یک سورپرایز برای ما باشد را انجام دهیم حالا فرقی ندارد آن بازی چه در ایران باشد یا نه؛ آنچه اهمیت دارد برگزاری این رویداد است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان در پاسخ به این پرسش که کیفیت لیگ پیش رو را چطور می‌بینید؟ گفت: ابتدا قرار بود مسابقات لیگ با حضور ۱۰ تیم برگزار شود که متأسفانه شاهد ریزش تعداد تیم‌ها هستیم. اتفاق خوبی نیست و قطعاً این مورد اثرات خود را در تیم ملی هم نشان خواهد داد. لیگ فوتسال بانوان ایران یکی از لیگ‌های معتبر و خوب در آسیا به شمار می‌رود ولی کنار کشیدن اسپانسرها آن هم در ابتدای راه اصلاً جالب نیست. امیدوارم که با همین تعداد تیمی که باقی مانده شاهد برگزاری رویداد خوبی باشیم و از دل آن بازیکن‌های مناسبی را هم وارد تیم ملی کشورمان کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ