قدر رامبد جوان را ندانستید، بسوزید و بسازید!

اقتصاد ایران: «نسیم» تا چند سال پیش به واسطه برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان جزو پرمخاطب‌ترین شبکه‌های صداوسیما بود اما حالا کار به جایی رسیده که کنداکتور خود را برنامه‌های تکراری و بی‌محتوا پر کرده است.

برترین‌ها: «نسیم» تا چند سال پیش به واسطه برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان جزو پرمخاطب‌ترین شبکه‌های صداوسیما بود اما حالا کار به جایی رسیده که کنداکتور خود را برنامه‌های تکراری و بی‌محتوا پر کرده است.

روزنامه خراسان در شماره امروز خود از عملکرد ضعیف شبکه نسیم انتقاد کرد و نوشت:

* شبکه نشاط و سرگرمی که طی 2 سال اخیر برنامه‌های محبوب و موفق متنوعی نداشته، جدول پخش جدید خود همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول را نیز با برنامه‌های تکراری پُر کرده و از رسالت اصلی خود دور مانده است.

* شبکه نسیم سال 93 با ماموریت ایجاد نشاط و سرگرمی رسما افتتاح شد؛ بنابراین تولیدات این شبکه نسبت دیگر شبکه‌های تلویزیون متفاوت بود.تمرکز نسیم بنا بر هویت و رسالتش، تولید برنامه‌های مفرح، شاد و سرگرم‌کننده بود. این شبکه با تولید برنامه‌هایی مانند «خندوانه»، «دورهمی» و «کودک‌شو» در انجام ماموریت خود موفق بود، به این ترتیب شبکه نسیم در آمار نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون جای داشت، اما تقریبا طی دو سال اخیر این شبکه موفق نشده متناسب با وظایف خود، انتظارات مخاطب را برآورده کند.

* از میان برنامه‌هایی که همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول روی آنتن شبکه نسیم خواهند رفت، تنها برنامه «خوش‌نمک» جدید است. البته این برنامه فاقد طراحی خوب و جذاب، همچنین ایده‌های بامزه و نو است. شرکت‌کنندگان آن نیز طناز نیستند، بنابراین «خوش‌نمک» شروع موفقی نداشت و ناکام بود.

* شبکه نسیم ادامه مسابقه «کودک‌شو» را نیز به جدول پخش خود در ماه ربیع‌الاول اضافه کرده است. این مسابقه که با اجرای پژمان بازغی فصل‌های موفقی را تجربه کرد، به تکرار افتاده و تغییر در بازی‌ها و مراحل آن نیز چاره‌ساز نبوده است.

* دیگر برنامه‌ای که شبکه نسیم در جدول پخش جای داده، مسابقه «بگوبخند» است که البته منتخبی از آن روی آنتن می‌رود و تکراری است.

 * مسابقه استعدادیابی «بگوبخند» کیفیت قابل قبولی دارد و تنوع رشته‌های آن در زمینه کمدی امتیازی مهمی برای مسابقه است، اما «بگوبخند» برنامه پرمخاطبی نیست و به برگ برنده شبکه نسیم، تبدیل نشده است. در این شرایط بی‌شک تکرار مسابقه نیز مخاطبان فراوانی نخواهد داشت. فصل جدید «بگو بخند» از اول مهرماه به آنتن خواهد رسید.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ