اعزام کیفی کاراته‌کاها به مسابقات جهانی/ شرط اعزام مدال آوران

اقتصاد ایران: فدراسیون کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در رده های سنی پایه تصمیم به اعزام کیفی گرفت و بر همین اساس نیز ثبت نام روی سایت رسمی مسابقات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در رده‌های نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال طی روزهای ۱۸ تا ۲۲ مهرماه به میزبانی ایتالیا در «کاخ گردشگری جسولو» شهر ونیز برگزار خواهد شد. برای حضور در این مسابقات تا کنون ۷۵۱ کاراته کا از ۵۴ کشور ثبت نام کرده اند. فدراسیون کاراته ایران نیز ۲۳ کاراته کا را برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده است.

بعد از پایان مسابقات قهرمانی آسیا در مانیل برخی از فعالان کاراته در رده‌های سنی پایه از فدراسیون خواستند که همه نفراتی را که در این رقابت‌ها حضور داشتند با هدف پشتوانه سازی و کسب تجربه به مسابقات قهرمانی جهان اعزام کند. با این وجود مسئولان فدراسیون کاراته تصمیم دیگری اتخاذ کردند. بر همین اساس و با توجه به ثبت نامی که روی سایت رقابت‌ها صورت گرفته، مشخص شد برای حضور در مسابقات جهانی اعزام کیفی در دستور کار متولیان کاراته قرار دارد.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که این ثبت نام قطعی نیست و قرار است به زودی در خصوص نفرات اعزامی به ایتالیا تصمیم گیری شود. در همین خصوص به زودی جلسه‌ای با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون، مدیر فنی و سرمربیان تیم‌های ملی تشکیل و کاراته کاهایی که شانس بیشتری برای کسب مدال در این مسابقات را دارند انتخاب خواهند شد. البته فدراسیون نشین ها باید زودتر در این مورد تصمیم گیری کنند. چرا که تنها ۳۰ روز به شروع مسابقات باقی مانده و اخذ روادید سفر به ایتالیا زمان بر خواهد بود.

حنانه صالحی، پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیر علی تیموری، مهلا صداقت، محمد عرفان عسگری پور، امیر علی برزویی، حسین علینژاد، فاطمه زهرا سعید آبادی، محمد حسین شیرصفت، یلدا نقی بیرانوند، الینا صفاجو، ابوالفضل همدم جو، وهاب شاهمیر، آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری در کاتای تیمی جوانان علی توکلی، فاطمه بداغ، مهرنگار احمدی، ملیکا عزتی، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی، ابوالفضل صادقی نفراتی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال شدند.

نکته دیگر اینکه با توجه به ثبت نام انجام شده روی سایت مسابقات، اغلب کشورها نگاهی کیفی به این مسابقات دارند و نفراتی را به ایتالیا اعزام می‌کنند که شانس بیشتری برای کسب مدال داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ