«نارنجیِ» زودرنج!/ ترامپ: از حمایت پوتین از هریس خیلی دلخور شدم

اقتصاد ایران: نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به حمایت رئیس جمهور روسیه از رقیب انتخاباتی‌ وی، گفت که از این مساله «رنجیده است»!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که از حمایت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها، ناراحت شده است!

پوتین به‌تازگی در مجمع اقتصادی شرق در «ولادیووستوک» روسیه در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات پنجم نوامبر آمریکا از یکی از نامزدها حمایت می‌کند یا خیر، گفت که از گزینه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا یعنی هریس حمایت خواهد کرد.

ترامپ در جریان گردهمایی انتخاباتی‌اش در ویسکانسین کاخ سفید را بابت آنچه وی «ادعای کذب مداخله روسیه در انتخابات» خوانده، مورد انتقاد قرار داد و گفت: بس کنید؛ روسیه، روسیه، روسیه؛ روسیه ورد زبان‌شان است.

وی با تکرار این ادعا که در صورت تداوم حضور وی در کاخ سفید، جنگ اوکراین هرگز در نمی‌گرفت، اضافه کرد: پوتین را می‎‌شناسم. او را خوب می‌شناسم. و البته می‌دانید که او همین اخیراً از کامالا حمایت کرد. از این کارش خیلی دلخور شدم. متعجبم که چرا از کامالا حمایت کرد!

ترامپ رئیس جمهور روسیه را یک «شطرنج‌باز» توصیف و این سوال را مطرح کرد که آیا پوتین با «پوزخند» از هریس حمایت کرده است!

برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله سی‌ان‌ان مدعی شدند که پوتین «صرفا در حال دست انداختن هریس» بوده است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین از هرگونه توضیح درباره منظور پوتین خودداری کرد و گفت که سیاست داخلی آمریکا برای کرملین در اولویت نیست.

هریس هنوز درباره حمایت پوتین از وی، واکنشی نشان نداده و کاخ سفید اعلام کرده است که پوتین نباید درباره هیچ نامزدی اظهار نظر کند!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ