شعار ویژه اماراتی‌ها برای مصاف با ایران/ هشدار به بازیکنان حریف!

اقتصاد ایران: تیم ملی امارات در دومین دیدار خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ سه شنبه شب به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود از گروه A مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ سه شنبه شب ۲۰ شهریور در ورزشگاه هزاع بن زائد العین، رو در روی تیم ملی امارات قرار خواهد گرفت. هر دو تیم بازی‌های نخست خود در این مرحله را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و به دنبال کسب دومین پیروزی متوالی خود هستند. ایران به سختی و تنها با یک گل آن هم در ورزشگاه فولاد شهر موفق به شکست قرقیزستان شد اما امارات دست به کار بزرگی زد و توانست تیم ملی قطر را که قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را یدک می‌کشد در شهر دوحه شکست دهد.

روزنامه البیان امارات در خصوص آماده سازی تیم ملی این کشور برای مصاف با ایران نوشت: تیم ملی فوتبال امارات به منظور آماده‌سازی برای دیدار حساس مقابل ایران، شعار «نه به استراحت» را سرلوحه خود قرار داده است. بازیکنان این تیم با روحیه‌ای بالا و بدون وقفه در اردوهای داخلی تمرینات خود را ادامه می‌دهند تا برای مصاف با تیم ملی ایران آماده شوند. این دیدار پس فردا در ورزشگاه هزاع بن زائد شهر العین برگزار می‌شود.

تیم ملی امارات پس از بازگشت از قطر و پیروزی ارزشمند ۳ بر یک مقابل تیم ملی این کشور، روحیه بالایی پیدا کرده است. این پیروزی مورد تمجید فیفا نیز قرار گرفت. فیفا در گزارشی به بازی اشاره کرد و نوشت: «در نیمه دوم، امارات همه را با پیروزی مقابل قطر شگفت‌زده کرد. پس از گل اول ابراهیم الحسن برای تیم قطر، تیم امارات در نیمه دوم به بازی برگشت و با گل‌های «خالد الظنحانی» و «علی صالح» موفق به کسب پیروزی شد.

فیفا همچنین «حارب عبدالله سهیل» بازیکن تیم ملی امارات، را به‌عنوان یکی از ۱۰ بازیکن برتر انتخابی معرفی کرد. فیفا در این باره نوشت: امارات با پیروزی بر قهرمان آسیا شگفتی آفرید و حارب با زدن گل اول، مسیر این پیروزی را هموار کرد.

تمرکز تیم ملی امارات بر بازی با ایران

«یاسر سالم»، مدیر تیم ملی امارات، اعلام کرد که این تیم پس از پیروزی مقابل قطر، به‌دنبال تداوم روند مثبت خود در دیدار حساس مقابل ایران است.

او افزود: ما انتظار یک بازی دشوار را داریم، زیرا هر تیمی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ تلاش خواهد کرد. سالم همچنین تأکید کرد که عملکرد بازیکنان مقابل قطر و تلاش‌های مربی تیم، «پائولو بنتو» منجر به این موفقیت مهم شده است.

تیم ملی امارات دیروز از قطر بازگشت و تمرینات خود را در اردوی داخلی از سر گرفت. بنا به گفته بنتو، این تیم فردا به شهر العین خواهد رفت تا آخرین تمرینات خود را در ورزشگاه هزاع بن زائد انجام دهد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ