کشف ۹ مرکز غیرمجاز رمز ارز و ۴۴ دستگاه ماینر در آذربایجان غربی

اقتصاد ایران: ارومیه-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، از کشف ۹ مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از نیمه دوم خردادماه تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طاهر کیامهر ضمن تشریح جزئیات عملیات کشف ماینرهای غیرمجاز، عنوان کرد: از نیمه دوم خردادماه سال جاری تا کنون ۹ مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز سطح استان شناسایی و از این مراکز مجموعاً ۴۴ دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضائی شده است که توان مصرفی این تعداد ماینر، مجموعاً بالغ بر ۹۷ کیلووات ساعت برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا ۵ برابر حداکثر نرخ انرژی مشمول جریمه خواهند شد.

وی همچنین ادامه داد: استخراج غیرمجاز رمز ارز علاوه بر تحمیل بار اضافی به شبکه برق، باعث ایجاد نوسان و کاهش ولتاژ و نارسایی شبکه برق می‌شود که در نهایت مردم و مشترکان را دچار مشکل می‌کند.

کیامهر همچنین تاکید کرد: مردم استان آذربایجان غربی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه استخراج غیرمجاز رمز ارز، مراتب را از طریق تماس با ۰۹۰۱۸۳۹۳۸۵۸ و یا با شماره گیری ۰۴۴-۳۱۱۰۴۲۷۷ جهت پیگیری و انجام برخوردهای قانونی لازم به این شرکت اطلاع دهند.

وی ضمن درخواست همراهی مردم در کشف و شناسایی ماینرهای غیرمجاز، گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با همکاری و اعلام گزارش فعالیت ماینرهای غیرمجاز علاوه بر یاری رساندن به خادمان خود در صنعت برق و کاهش فشار بر شبکه برق، به ازای هر دستگاه ماینر یک میلیون تا سقف ۲۵ میلیون تومان پاداش همکاری دریافت کنند.

با احتساب دستگاه‌های کشف شده جدید از ابتدای سال جاری تا کنون مجموعاً ۱۶۵ دستگاه ماینر در استان با همکاری توزیع برق، دستگاه‌های مرتبط و بازرسان این شرکت کشف و ضبط شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ