گرامیداشت شهدای رسانه در مازندران برپا می شود

اقتصاد ایران: ساری - مسوول بسیج رسانه مازندران از برگزاری آئین گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در نیمه اول مهرماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمهدی حق‌شناس اظهار کرد: اختتامیه جشنواره ابوذر و جام رسانه‌ای امید همزمان با برگزاری دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان در محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری محمودآباد میزبانی این رویداد فرهنگی را با آغوش باز برعهده گرفته است، گفت: در این راستا جا دارد از حمایت‌های بی‌شائبه و صادقانه شهردار محمودآباد و دست‌اندرکاران این سازمان قدردانی کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، چرایی تأخیر در اجرای مراسم اختتامیه را ناشی از محدودیت‌های اعتباری و عدم همکاری برخی نهادهای مرتبط دانست.

حق‌شناس با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌ای رسانه‌ای هزینه زیادی را به دبیرخانه تحمیل می‌کند، خاطرنشان کرد: مذاکره با بخش‌های خصوصی، نهادها و ارگان‌های مختلف برای تأمین منابع مالی جشنواره راه به جایی نبرد و سرانجام شهردار محمودآباد همراه این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای شد تا برگ زرینی دیگری در تاریخ رسانه‌ای مازندران و محمودآباد به ثبت برسد.

وی با اعلام اینکه کلیه اقدامات فنی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران اعم از پالایش و داوری آثار در بهمن‌ماه سال گذشته به پایان رسید، گفت: برای سومین سال متوالی کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر تدوین و همزمان با مراسم اختتامیه توزیع خواهد شد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه در آئین اختتامیه از پوستر جشنواره ششم رونمایی خواهد شد، اضافه کرد: این رخداد رسانه‌ای در ۱۰ قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار و منتخبان در آئین اختتامیه تجلیل خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران یادآور شد: بخش ویژه این دوره از جشنواره مزین به نام "فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت" بوده و برگزیدگان این بخش هم در آئین اختتامیه تقدیر خواهند شد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه نشست خبری جشنواره پنجم نیز با حضور اهالی رسانه و متولیان امر در محمودآباد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نماینده هیأت داوران در آئین اختتامیه حضور خواهد یافت و درنظر داریم کارگاه رسانه‌ای را همزمان با آئین پایانی با حضور یکی از اساتید ملی عرصه خبر و رسانه برگزار کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ