تعقیب و گریز ترسناک پلیس با سارق در گرگان

اقتصاد ایران: رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: سارق و مجرم سابقه‌داری که با هدف فرار از چنگال پلیس قصد به خطر انداختن امنیت مردم را داشت با شلیک پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد.

فارس: رییس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: سارق و مجرم سابقه‌داری که با هدف فرار از چنگال پلیس قصد به خطر انداختن امنیت مردم را داشت با شلیک پلیس زمین‌گیر و دستگیر شد.

سرهنگ امیر حسام در گرگان، اظهار کرد: بعد از ظهر پنجشنبه با شناسایی یک دستگاه خودرو سرقتی از طریق سامانه های هوشمند تصویری پلیس در سطح شهر گرگان بلافاصله نزدیک‌ترین گشت پلیس آگاهی خود را به محل رسانده و دستور توقف خودرو را صادر کرد.

سرهنگ حسام تصریح کرد: سارق خودرو که با مشاهده پلیس به سرعت از محل متواری شد نه تنها به دستور ایست پلیس توجه نکرد، بلکه با حرکت خلاف جهت حرکت خودروها در محور ورودی و خروجی غربی گرگان، با تهدید جان سرنشینان سایر خودروها، قصد فرار از دست ماموران را داشت.

وی تاکید کرد: در ادامه ماموران ضمن رعایت  قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و تاکید چندباره برای توقف خودرو را داشتند که فرد سارق که سابقه متعدد کیفری را در پرونده خود دارد از توقف خودداری و در ادامه قصد ورود به داخل شهر را داشته تا با سوء استفاده از شلوغی شهر و به خطر انداختن جان مردم از دست ماموران متواری شود.

رییس پلیس آگاهی استان گلستان خاطرنشان کرد: در نهایت پلیس با هدف حفظ جان شهروندان، دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی بر اساس قانون بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک کرده و خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسام گفت: خودروی سرقتی کشف و با حضور مالباخته تحویل وی گردید و متهم برای سیر مراحل درمانی به مرکز درمانی منتقل شد و حال وی مطلوب می باشد. لازم به ذکر است این فرد ۴ مورد سابقه محکومیت کیفری و سپری کردن دوران محکومیت در زندان را دارد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ