رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تنگستان تجلیل می شوند

اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار رزمنده از تنگستان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند افزود: رزمندگان شهرستان تنگستان به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی شنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در شهرستان تنگستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از هفته‌های از بسیار مهم و حیاتی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با الهام از تعالیم و شعائر دین اسلام و با از خود گذشتگی و نثار جانشان زمینه‌ای فراهم کردند که امروز پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی مدیون گام‌های استوار آنها است.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: امروزه بسیاری از برنامه‌های معنوی، فرهنگی، مقاومتی، استکبارستیزی و خود اتکایی که در دنیای اسلام اتفاق افتاده است همه اینها برگرفته از هشت سال دفاع مقدس و مقاومت رزمندگان اسلام است.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتی ها و ایثارگری‌های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی نهادینه شد.

لطفی اضافه کرد: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که ما باید دست در دست یکدیگر دهیم و نگذاریم فرهنگ دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرماندار تنگستان خاطر نشان کرد: باید هفته هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای ترسیم شود که نسل جوان ایثار گری رزمندگان که با دست خالی در برابر رژیمی ایستادند از همه جهات توسط استکبار جهانی حمایت مالی و نظامی می‌شد آگاهی یابند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما در هر جایگاهی عزت، سربلندی، آرامش، امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و جانفشانی‌های شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آنان باشیم و نسل جوان جامعه باید با حماسه‌ها و افتخارات دفاع مقدس آشنا شود و در این راستا باید جهاد تبیین با استفاده از روش‌های خلاقانه و ابتکارانه مد نظر قرار گیرد.

وی یادآور شد: لذا نشست‌های روایتگری، بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس در اجتماع جوانان می‌تواند نسل جوان ما را با ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب آشنا کند.

لطفی بیان کرد: شهرداران شهرها و دهیاران روستاهای تنگستان نماهای ورودی شهر و روستاها را به مناسبت هفته دفاع مقدس آذین بندی کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: در شهرها و روستاهای شهرستان یک برنامه محوری با موضوعیت هفته دفاع مقدس برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار رزمنده در دفاع مقدس از تنگستان در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند افزود: از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در شهرستان در هفته دفاع مقدس تجلیل به عمل می‌آید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ