تجلیل از۳۰هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در آذربایجان غربی

اقتصاد ایران: ارومیه-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی از تجلیل از ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده دوران دفاع مقدس در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز با موضوع گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: شعار گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال «در راه فتح قله ایم» نامگذاری شده است.

سردار جلیل وحیدی «دریافت دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح و ابلاغ به اعضا ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس»، «تشکیل جلسه با کانون‌های بازنشستگان نیروهای مسلح استان در مورد کم و کیف آمار تجلیل شوندگان»، «مکاتبه با معاون سیاسی و اجتماعی استانداری در خصوص ویژه برنامه‌های تعدادی از دستگاه‌های اجرایی» را از جمله اقدامات اولیه و ستادی در رابطه با برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

وی یکی از اقدامات شاخص ستاد گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس در استان را تجلیل ۳۰ هزار پیشکسوت و رزمنده عنوان کرد و گفت: برگزاری رژه نیروهای مسلح به طور همزمان در سراسر کشور در روز ۳۱ شهریور ماه، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تاکید کرد: لذا کمیته‌های ۹ گانه هفته دفاع مقدس استان تلاش کنند ابعاد مختلف این حماسه بزرگ در این ایام بیشتر به مردم شناسانده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ