دستگیری بلاگر مشهور ایرانی به اتهام آدم‌ربایی

اقتصاد ایران: دختر بلاگر ‌برای کمک به دوستانش که از مردی ۵ میلیارد پول طلب داشتند، نقش بازی کرد تا مرد بدهکار را فریب بدهد و با ربودن او نقشه باج گیری را عملی کنند اما در نهایت آنها دستشان رو شد و دستگیر شدند.

همشهری آنلاین: دختر بلاگر ‌برای کمک به دوستانش که از مردی ۵ میلیارد پول طلب داشتند، نقش بازی کرد تا مرد بدهکار را فریب بدهد و با ربودن او نقشه باج گیری را عملی کنند اما در نهایت آنها دستشان رو شد و دستگیر شدند.

چند روز قبل دو مرد که در حال عبور از بیابان های جنوب تهران بودند، صدای ناله های مردی را از داخل سوله شنیدند. او فریاد می زد و کمک می خواست که دو مرد رهگذر، ‌خودشان را به سوله رساندند و با مردی جوان که دست و پاهایش بسته و سر و صورتش زخمی بود، مواجه شدند. آنها به کمک مرد زخمی رفتند و او را به بیمارستان رساندند. مرد جوان پس از بهبودی، ‌راهی اداره پلیس شد و گفت در دام گروگانگیران بوده است.

وی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با دختری به نام شادی آشنا شدم. شادی می گفت در یک خانواده ثروتمند به دنیا آمده و مدتی بعد با هم قرار گذاشتیم. همه چیز در قرار اول خوب پیش رفت تا جایی که تصمیم گرفتم با شادی ازدواج کنم اما در قرار دوم، ‌اتفاق وحشتناکی رقم خورد.

وی ادامه داد: آن روز وقتی با شادی قرار گذاشتم، ‌ناگهان زن و مردی در صندلی عقب را باز کردند و سوار شدند. آنها صورتهایشان را با ماسک پوشانده بودند و سپس دستمالی روی دهانم قرار دادند که باعث شد بیهوش شوم. وقتی چشمانم را باز کردم داخل سوله ای بودم و دست و پایم بسته بود. مردی که صورتش را پوشانده بود، کتکم می زد و بعد مرا مجبور کرد پای برگه سفید و سفته‌ای را امضا کنم. بعد از ۴ ساعت هم با دست و پای بسته و خون آلود رهایم کرد.

نقشه بلاگر

با این شکایت، ماموران آگاهی تهران زیر نظر قاضی صادق زاده بازپرس جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی آغاز کردند اما شادی دختر جوان، ‌پیجش را بسته بود. با این حال شاکی دست از جست و جو بر نمی‌داشت تا اینکه پس از مدتی پیج جدید شادی دختری که فریبش را داده بود، در اینستاگرام پیدا کرد و همین موجب دستگیری این دختر جوان شد. او گفت:یکی از دوستان صمیمی ام به نام فریده و شوهرش از شاکی مبلغ ۵ میلیارد تومان پول طلب داشتند. آنها از من خواستند تا شاکی را فریب بدهم و بعد آنها در فرصتی مناسب بتوانند از او سفته و چک بگیرند.

وی ادامه داد: من بلاگر هستم و موفق شدم به راحتی سعید (شاکی) را فریب بدهم. او را به محل قرار کشاندم و بعد فریده دوستم و شوهرش، ‌نقش آدم ربا را بازی کردند. آنها صورت هایشان را با ماسک پوشانده و حتی گریم هم کرده بودند تا سعید آنها را نشناسد.

به دنبال اعترافات دختر جوان، فریده و همسرش نیز بازداشت شدند و به جرم خود اعتراف کردند. متهمان به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی پایتخت در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ