پیشنهاد مقام آلمانی برای مسدودیت پلتفرم ایکس

اقتصاد ایران: رئیس کمیسیون اروپایی پارلمان آلمان با توجه به حملات تروریستی اخیر در کشورش یکی از بزرگترین مشکلات افراط‌گرایی را رادیکال‌سازی آنلاین دانسته و خواستار پاسخگویی پلتفرم‌هایی مانند ایکس شد که از قوانین امتناع می‌کنند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "دی سایت" آلمان، پس از حمله تروریستی اخیر در شهر سولینگن که منجر به کشته شدن سه نفر شد و تیراندازی در مقابل سرکنسولگری رژیم صهیونیستی در مونیخ، آنتون هوفریتر، از مقام های حزب دولتی سبز، خواهان تلاش بیشتر در مبارزه با تروریسم - به ویژه در سیستم عامل های آنلاین شده است.

هوفریتر به روزنامه‌های گروه رسانه‌ای فونکه گفت: یکی از بزرگترین مشکلات افراط‌گرایی، رادیکال‌سازی آنلاین است. وی که رئیس کمیسیون اروپا در پارلمان آلمان است خواستار جلوگیری از انتشار محتوای ضد بشری و ضد قانون اساسی در اینترنت شد.

هافریتر گفت، پلتفرم هایی که از اجرای قانون امتناع می ورزند، باید "در صورت لزوم" پاسخگو باشند. وی افزود اگر پلتفرم X به این قوانین پایبند نباشد، این امر باید بر کارآفرین آمریکایی ایلان ماسک به عنوان مسئول آن نیز تأثیر بگذارد.

کاتارینا بارلی، نایب رئیس پارلمان اروپا، نیز خواستار مبارزه قاطع تر با به زعم خود اسلام گرایی خشونت آمیز - همچنین در سطح اروپا شد. بارلی گفت: این امر شامل همکاری نزدیک‌تر بین نهادهای امنیتی است، به‌ویژه وقتی صحبت از به اصطلاح تهدیدها باشد.

وی تاکید کرد: اتحادیه اروپا قبلاً در زمینه قانون اسلحه فعال شده است و حداقل الزامات مشترکی را برای مالکیت اسلحه ایجاد کرده است. بارلی گفت: کمیسیون جدید باید بررسی کند که آیا استانداردهای مشترک بالاتری در اینجا مورد نیاز است یا خیر."

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ