واکنش میقاتی به جنایت امروزاشغالگران درلبنان/درخواست نشست اضطراری

اقتصاد ایران: نخست وزیر لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله اشغالگران به نیروهای امدادی را به شدت محکوم کرد و از نشست اضطراری در روز دوشنبه با برخی سفرای کشورهای غربی و سازمان‌های بین المللی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در واکنش به حمله پهپادی امروز ارتش اشغالگر به خودروی تیم دفاع مدنی در جنوب لبنان بیانیه صادر کرد.

وبگاه النشره لبنان شنبه شب گزارش داد که نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله اشغالگران به نیروهای امدادی را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بر اساس این اصل که دشمن صهیونیستی به قوانین و هنجارهای بین المللی اهمیتی نمی‌دهد، از سفرای کشورهای غربی و نمایندگان سازمان‌های بین المللی درخواست کرده‌ام به دعوت لبنان در نشست اضطراری که در روز دوشنبه برگزار خواهد شد، حضور یابند تا با آنان درباره مسئولیتی که بر عهد دارند درباره پایان دادن به تجاوزات مستمر اسرائیل به لبنان و فشار بر دشمن اسرائیلی که به هیچ اصولی پایبند نیست و همچنان آتش جنایات خود را علیه لبنان و لبنانی‌ها به ویژه علیه کسانی که تلاش می‌کنند شعله آتش کینه آنان را در لبنان خاموش کنند، رایزنی و همفکری کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: «جنایت جدید ضد لبنان نقض فاحش قوانین بین المللی و تجاوزی آشکار ضد ارزش‌های انسانی است و جنایت اخیر دشمن اسرائیلی امری نادر نیست، بلکه ما هر روز شاهد جنایات پی در پی آنان در خاک لبنان و همچنین در سرزمین‌های فلسطین هستیم.»

گفتنی است پیشتر، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر نیروهای امدادگر لبنانی را هدف حمله پهپادی قرار داد که در نتیجه آن، سه غیرنظامی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ