صفرزاده: پیش از فینال با مشکل مواجه شدم/ شرمنده‌ام‌ مدال نگرفتم

اقتصاد ایران: هاجر صفرزاده پس از کسب جایگاه چهارم مسابقات دوی ۲۰۰ متر پارالمپیک‌، گفت: پیش از فینال با مشکل جدا شدن سه میخ کفشم مواجه شدم با این حال تلاش زیادی کردم اما نشد که مدال بگیرم.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، هاجر صفرزاده که فینال مسابقات پارادوومیدانی دوی ۲۰۰ متر را با کسب جایگاه چهارم به پایان رساند، در مورد عملکردش گفت: خدا را شکر در این ماده که ماده تخصصی من نیست به فینال راه پیدا کردم اما شرمنده ام که مدال نگرفتم.

وی تصریح کرد: خیلی تلاش کردم اما هر کار کردم نشد به نتیجه برسم و شاید واقعاً قسمت این بوده است.

صفرزاده به مشکلی که پیش از آغاز رقابت فینال با آن مواجه شد، اشاره کرد و گفت: پیش از آغاز مسابقه متوجه شدم که سه تا از میخ‌های کفشم جدا شده است. تا حالا سابقه نداشت که با چنین مشکلی مواجه شوم‌، همیشه کفش اضافه یا میخ اضافه داشتم اما نمی دانم چه حکمتی داشت که قبل از مسابقه همه اینها را از کیفم درآوردم.

وی ادامه داد: اول اجازه مسابقه به من ندادند اما بعد خیلی با زحمت سه میخ برای کفش من پیدا کردند که اصلاً مناسب کفش من نبود. با این حال سعی کردم بهترین نتیجه را بگیرم.

پارادوومیدانی کار ایران تاکید کرد: شاید اگر کمی دیگر تلاش می‌کردم، می‌توانستم مدال بگیرم اما واقعاً در حین مسابقه تمام تلاشم را کردم، رکورد خوبی را هم زدم اما گاهی وقتی خدا نمی‌خواهد واقعاً نمی‌شود.

صفرزاده در پایان با بیان اینکه من عادت کردم وقتی خدا نمی‌خواهد باز هم شاکر باشم، گفت: از همه رقیبانم در بازی‌های پارالمپیک کوچک‌تر بودم. آنها از ۳۰ سال به بالا بودند، خوشحالم که با ۲۴ سال سن مدال نقره ۴۰۰ متر را گرفتم و در ۲۰۰ متر هم جایگاه خوبی بگیرم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ