حمله پهپادی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی به مقر فرماندهی تازه‌تاسیس لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «اییلیت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۴ حمله‌ای را با چندین پهپاد انتحاری به مقر فرماندهی تازه‌تاسیس لشکر ۹۱ در اییلیت انجام دادند.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در این حمله محل‌های موضع‌گیری افسران و نظامیان این لشکر هدف قرار گرفت و پهپادها به دقت به اهداف خود اصابت کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶ بعد از ظهر روز شنبه هفتم سپتامبر ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در روز جاری ۸ عملیات را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود. بنابراین شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۱۰ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۳ پهپاد در منطقه اشغالی «اییلیت هشاحر» منفجر شده است.

برخی منابع نیز از برخورد مستقیم یک پهپاد به ساختمانی در منطقه اشغالی «بیت هلل» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در پی انفجار ۲ پهپاد انتحاری در منطقه اشغالی «اییلیت هشاحر» آتش‌سوزی به وقوع پیوسته و حمله پهپادی به این منطقه زیان سنگینی را در پی داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ