اعتراض استقلالی‌ها در فضای مجازی به ثمر نشست

اقتصاد ایران: سرمربی آینده استقلال قطعا گزینه بلغارستانی نخواهد بود.

خبرورزشی: از شب گذشته تمامی منابع نزدیک به باشگاه استقلال از حضور ایوایلو پتف مربی بلغارستان در ایران خبر داده‌ بودند و نام وی به عنوان گزینه اصلی جانشینی جواد نکونام مطرح شد. با این حال پیگیری خبرورزشی نشان می‌دهد پروژه حضور این سرمربی نه چندان نامدار بلغار در استقلال منتفی شده و داستان پشت پرده آمدن او را برای اولین بار بخوانید.

طبق برنامه ریزی‌ها، پتف قرار بود با پرواز ساعت ۷:۲۵ صبح امروز از استانبول به تهران برسد. اما از آنجایی که سرمربی سابق لودوگورتس هنوز کشورش را ترک نکرده بود، بلیت فوق سوخت و باشگاه استقلال با ارسال دوباره یک بلیت از استانبول به تهران، قرار شد فردا شب مدیران باشگاه را برای استقبال از مربی جدید به فرودگاه بفرستد.

آخرین پیگیری خبرورزشی از هلدینگ خلیج فارس در این زمینه نشان می‌دهد مفاد قرارداد مورد قبول قرار نگرفته و طرفین به بن بست رسیده‌اند تا حضور مربی بلغارستانی در ایران منتفی شود. گویا اختلاف اصلی آنها هم به مدت قرارداد مربوط می‌شود هرچند که برخی شایعات پیرامون باشگاه حکایت از آن دارد که پتف هیچگاه گزینه اصلی استقلال نبوده و دلیل اینکه آنها سراغ وی رفته‌اند، گمراه کردن واسطه‌ها بوده و نه چیز دیگری.

البته در همین راستا باید اضافه کرد که برکناری جواد نکونام از هدایت استقلال قطعی است اما جانشین او قطع به یقین پتف بلغارستانی نخواهد بود.

در انتها یک روایت دیگر هم به گوش ما رسیده که از صحت و سقم آن مطلع نیستیم؛ اینکه توافق نکردن با سرمربی بلغار در جلسات رو در رو مشخص شده و پتف هم سپس تهران را ترک کرد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ