معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان در نمایشگاه سلیمانیه عراق

اقتصاد ایران: همدان ـ معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: ظرفیت‌های گردشگری همدان در نمایشگاه سلیمانیه عراق معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق خبر داد.

علی خاکسار در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی برای حضور مشترک استان‌های کرمانشاه، همدان و کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق گفت: این رویداد فرهنگی فرصتی بسیار مناسب برای سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی است.

وی اظهار کرد: این رویداد فرهنگی و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق همزمان با هفته گردشگری از ۵ لغایت ۸ مهرماه سال جاری در این شهر برگزار می‌شود.

معاون گردشگری همدان حضور استان در این نمایشگاه را فرصتی طلایی برای معرفی هرچه باشکوه‌تر ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری منطقه عنوان کرد و افزود: منطقه غرب ایران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی در بخش گردشگری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود با همکاری و همراهی بخش دولتی و فعالان بخش خصوصی بتوان ضمن معرفی توانمندی‌های استان، زمینه سرمایه‌گذاری و ارتباط با بازارهای بین‌المللی بیش از پیش فراهم شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه نیز در این نشست بیان کرد: حضور در این نمایشگاه با توجه به اینکه کشور عراق بازار هدف اصلی گردشگری خارجی و سلامت استان‌های غرب کشور است، از اهمیت خاصی برخوردار بوده و همه توان خود را برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری به کار می‌گیریم.

وحید امیری با بیان اینکه همه ظرفیت‌های گردشگری غرب کشور در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، تصریح کرد: یکی از محورهای مورد توجه ما برای ارائه در نمایشگاه گردشگری سلیمانیه عراق حوزه گردشگری سلامت است.

وی بیان کرد: استان‌های غرب کشور از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه خدمات سلامت برخوردار هستند و با توجه به همجواری با کشور عراق و نیازهای این کشور به خدمات پزشکی و درمانی این حوزه به شکل ویژه این نمایشگاه معرفی خواهد شد.

امیری اظهار کرد: در این نمایشگاه ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان به نمایندگی از کشور به شکل مشترک حضور خواهند داشت.

معاون گردشگری استان کردستان نیز بر حضور قوی در این نمایشگاه تاکید کرد.

آرمان وطن دوست گفت: با برنامه ریزی مناسب و حضور قوی دفاتر خدمات گردشگری در معرفی هرچه بهتر غرب کشور در سلیمانیه عراق بسیار مثمر ثمر بوده و با این کار غرب کشور از حضور گردشگران در تمام فصول برخوردار خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ