کسب ۹ مدال و ۳ کاپ برای نیروهای مسلح ایران در مسابقات سیزم

اقتصاد ایران: کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان نظامی جهان (سیزم) با کسب ۹ مدال و سه کاپ به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان نظامی جهان (سیزم) که بدلیل مصادف شدن با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان با نام کاروان ورزشی اربعین حسینی (ع) مزین شد با کسب ۹ مدال و سه کاپ به کار خود پایان داد و در روز اربعین حسینی (ع) با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.

چهارمین دوره مسابقات دانشجویان نظامی جهان (سیزم) در سه رشته ورزشی جهت‌یابی، دوومیدانی و تیراندازی از ۲۶ مرداد لغایت ۲ شهریور ماه ۱۴۰۳ در شهر کاراکاس ونزوئلا برگزار شد.

رشته‌های جهت یابی با مسئولیت و سرپرستی دانشگاه علوم و فنون فارابی و تیم دو و میدانی با مسئولیت و سرپرستی دانشگاه هوایی شهید ستاری و همچنین تیم تیراندازی با مسئولیت و سرپرستی دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) در قالب کاروان اربعین حسینی (ع) و ریاست سردار سرتیپ پاسدار "حبیب الله جان نثاری" به چهارمین دوره مسابقات نظامیان جهان در کاراکاس اعزام شدند.

کاروان ۳۴ نفره ایران که در سه رشته با ۸ کشور رقابت کرد، در پایان موفق به کسب دو طلا، دو نقره و پنج برنز شد و در مجموع ۹ مدال و سه کاپ کسب کرد.

کسب ۹ مدال و ۳ کاپ برای نیروهای مسلح ایران در مسابقات سیزم

رشته‌های مدال‌آور ایران در این مسابقات به شرح زیر است:

دو و میدانی: دو طلا و یک نقره و یک برنز
امیرحسین صفری در دوی ۱۰۰۰۰ متر مدال طلا
امیرحسین صفری در دوی ۵۰۰۰ متر مدال نقره
علی سعادت مهر در دوی ۸۰۰ متر مدال طلا
علی سعادت مهر در دوی ۱۵۰۰ متر مدال برنز

تیراندازی: چهار برنز (طپانچه، تفنگ) و یک نقره تیمی

سرهنگ پاسدار سیروس رضایی جانشین تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح ج. ا.ا به عنوان جانشین کاروان ورزشی اربعین حسینی (ع) و سرهنگ حامد بهراد از دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع)، سرهنگ محسن علمی از دانشگاه علوم و فنون فارابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرهنگ دوم خداکرم خزایی از دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان رؤسای کمیته‌های تیراندازی، جهت یابی و دو و میدانی و سرهنگ ایرج حسین خانی عضو کمیته والیبال سیزم به همراه سرهنگ سان ژویه از چین مسئول برگزاری مسابقات والیبال و ناظر داوران مسابقات والیبال در این دوره از رقابت‌ها در کسوت مسئولین برگزاری مسابقات به دعوت شورای عالی ورزش نظامیان جهان (سیزم) حضور داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ