برطرف کردن مشکلات ورزشگاه کار آسانی نبود/ صندلی ها شماره گذاری شد

اقتصاد ایران: رئیس هیات فوتبال استان یزد در رابطه با بازسازی ورزشگاه شهید نصیری گفت: موارد الزامی سازمان لیگ کار آسانی نبود اما با عزم استانی این موارد رفع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت ۳ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال، با تأیید سازمان لیگ تیم چادرملو در هفته چهارم می‌تواند در ورزشگاه شهید نصیری یزد برای اولین بار در تاریخ خود و در مسابقات لیگ برتر میزبان حریفش باشد. این اتفاق در حالی رقم خواهد خورد که پیش از این و به دلیل عدم امکانات مناسب نمی‌توانست از دیدارهای چادرملو در لیگ برتر میزبانی کند.

امیرفرشاد تفکری رئیس هیات فوتبال استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آمادگی ورزشگاه شهید نصیری اظهار داشت: پس از صعود تیم فوتبال چادرملو اردکان به لیگ برتر فوتبال کشور، اتفاقی بود که خوشبینانه‌ترین هوادار فوتبال هم در استان یزد فکر نمی‌کرد که باشگاهی که دومین سال تأسیس خود را تجربه می‌کند بتواند به لیگ برتر صعود کند اما در فوتبال خیلی چیزهای غیر ممکن ممکن می‌شود و زیبایی‌های فوتبال هم به همین موارد است.

شاید کسی فکر نمی‌کرد که چادرملو لیگ برتری شود

او ادامه داد: شاید کسی فکر نمی‌کرد که بعد از تیم خوب خیبر خرم آباد که سال گذشته با اختلاف در صدر جدول لیگ دسته اول بود و توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم چادرملو اردکان بتواند به لیگ برتر صعود کند. این تیم رقابت تنگاتنگی با فجرسپاسی برای کسب جایگاه دوم جدول داشت و در نهایت این تیم توانست با قرارگیری در رده دوم، به لیگ برتر صعود کند.

برطرف کردن مشکلات ورزشگاه کار آسانی نبود

تفکری تصریح کرد: مشکل عمده تمامی استان‌های کشور، بحث زیر ساخت‌ها است که طبیعتاً استان یزد هم از این موضوع مستثنی نبود و با توجه به اینکه ما تیمی در لیگ برتر نداشتیم، الزامات ساختاری ورزشگاه شهید نصیری هم در حد خواسته‌های سازمان لیگ نبود و یک ضرب العجلی را سازمان لیگ به استان یزد داد که اگر قرار باشد در رقابت‌های لیگ برتر میزبان باشیم باید این استانداردها را رعایت کنیم. بر طرف کردن مشکلات کار آسانی نبود اما با عزم مسئولان استانی و مردم یزد توانستیم موانع را رفع کنیم.

او در رابطه با بازسازی ورزشگاه شهید نصیری عنوان کرد: استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد، بودجه خوبی را برای بازسازی این ورزشگاه تصویب کردند و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت و کارهایی که انجام شد مجدداً دوستان از سازمان لیگ تشریف آوردند و از ورزشگاه بازدید کردند و قرار است که به امید خدا در هفته چهارم لیگ برتر میزبانی تیم چادرملو در یزد انجام شود.

برطرف کردن مشکلات ورزشگاه کار آسانی نبود/ صندلی ها شماره گذاری شد

صندلی‌های تماشاگران شماره گذاری شده است

تفکری در پاسخ به این سوال که تاکنون چه اقداماتی برای ورزشگاه شهید نصیری انجام شده، گفت: تمام اقداماتی که سازمان لیگ به ما الزام کرده بود اعم از بهبود کیفیت چمن، ارتقای لوکس نور ورزشگاه، رختکن، سکوهای VIP، گیت های ورودی برای تماشاگران آقایان و بانوان و شماره گذاری صندلی‌ها که شخص بهاروند و کشوری (رئیس و دبیر سازمان لیگ) اصرار داشتند که حتماً شماره گذاری صندلی‌ها انجام شود تا هر فردی که بلیت تهیه می‌کند در صندلی خود بنشیند و تماشاگران تحت کنترل باشند.

گیت های تماشاگران به سامانه ثبت احوال متصل است

او افزود: ضمن اینکه تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند، استرسی نداشته باشد و به راحتی در صندلی که خریداری کرده اند، بنشینند. این الزام سازمان لیگ در راستای آرامش و آسایش هواداران بوده است و خداراشکر گیت های ورودی تماشاگران آقا و خانم به سامانه ثبت احوال وصل است و حتی اگر یک ربع از زمان بازی گذشته باشد یا در نیمه دوم قصد ورود به ورزشگاه را هر تماشاگری که بلیت تهیه کرده باشد به راحتی می‌تواند وارد ورزشگاه شود و در صندلی خود بنشیند و این در راستای کار بزرگی است که سازمان لیگ انجام داده است.

تفکری تصریح کرد: تمامی هیأت‌های استانی و باشگاه‌ها موظف بودند که این الزامات را رعایت کنند و ورزشگاه شهید نصیری تمامی این مواردی که گفتم نداشت اما با کارگروهی که توسط سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و ستاد استاندارسازی به راه افتاد، نشان دادند که محکم پای کار ایستاده اند و باید تمامی کارها انجام می‌شد تا تاییدیه های لازم را دریافت می‌کردیم که خداراشکر این اتفاق افتاده است و جا دارد همین جا از صبوری هواداران و مردم استان یزد و شهرستان اردکان تقدیر و تشکر کنم و انشاالله که بتوانیم از هفته چهارم میزبان خوبی باشیم و تیم چادرملو هم نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

برطرف کردن مشکلات ورزشگاه کار آسانی نبود/ صندلی ها شماره گذاری شد

۱۱۸۰ بلیت به بانوان تماشاگر اختصاص یافته است

او در رابطه با تعداد ظرفیت تماشاگران ورزشگاه شهید نصیری عنوان کرد: ظرفیت ورزشگاه طبق صندلی‌های که وجود دارد، ۱۱۸۰۰ نفر است که ما هم طبق همین تعداد بلیت فروشی را انجام خواهیم داد. جایگاه مخصوص برای بانوان در نظر گرفته شده که حدود ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه (۱۱۸۰ نفر) می‌شود. در بازی با نساجی مردم یزد پس از ۲۰ سال شاهد حضور نماینده استان خود در لیگ برتر فوتبال کشور هستند.

تفکری در پایان گفت: امیرحسین روشنک (مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر) در چند روز گذشته به استان یزد سفر کرد و اصرار زیادی روی شماره گذاری صندلی‌ها داشت که خود او این موارد را از نزدیک دیده و تمامی موارد انجام شده است و خدا را شکر امروز (شنبه ۱۷ شهریور) تاییدیه برگزاری مسابقه در ورزشگاه شهید نصیری صادر شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ