تکواندوی زنجان پتانسیل کسب سهمیه المپیک را دارد

اقتصاد ایران: زنجان- رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندوی زنجان این پتانسیل را دارد که در رقابت‌های آینده المپیک بتواند در این رشته کسب سهمیه کند.

گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی بعد از ظهر شنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه زنجان یکی از استان‌هایی است که به لحاظ زیرساختی با مشکل زیادی مواجه نبوده و این یک مزیت برای تکواندو زنجان به شمار می‌رود، افزود: امیدواریم با برگزاری مجمع انتخابات، روند رو به رشد تکواندوی زنجان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تکواندو زنجان از حیث زیرساخت مشکلی نداشته و از این منظر توانسته است با استفاده از همین زیرساخت‌ها به موفقیت‌های روزافزونی دست یابد، اظهار کرد: یکی از افتخارات تکواندو زنجان مربوط به بخش پومسه بانوان است که توانسته نسبت به سایر بخش‌ها فعال‌تر ظاهر شود، این در حالی است که انتظار داریم این روند در سایر بخش‌ها نیز تداوم داشته باشد.

رئیس فدراسیون تکواندو با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‌های استان‌ها به حضور در رقابت‌های لیگ برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه حامی مالی جهت حضور در این رقابت‌ها برای برخی از استان‌ها وجود دارد، تمهیداتی اتخاذ کردیم تا استان‌هایی که توان حضور در رقابت‌های لیگ را به صورت تیمی ندارند، بتوانند ورزشکاران شاخص خود را به صورت انفرادی در این رویداد داخلی شرکت دهند.

ساعی با تاکید بر اینکه تکواندو زنجان باید تلاش کند تا در بخش مبارزه نیز همانند پومسه به موفقیت‌های روزافزونی دست یابد، تصریح کرد: بدون شک برخورداری از یک تیم حرفه‌ای در بخش مبارزه می‌تواند بسیاری از مشکلات تکواندو زنجان را در این بخش مرتفع کند اما با این وجود با تمهیدات اتخاذ شده، امیدواریم ورزشکاران شاخص این استان بتوانند به صورت انفرادی در این رقابت‌ها حضور یابند.

وی با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، اولین رویدادی است که پیش رو داریم و قرار است اوایل مهرماه امسال به میزبان کره‌جنوبی برگزار شود، عنوان کرد: انتظار داریم در این رقابت‌ها نیز بتوانیم شایستگی‌های تکواندو ایران را به منصه ظهور بگذاریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ