نتایج تکواندو در المپیک پاریس برای هیئت ها الگو باشد

اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نتایج پرافتخار تیم‌ملی تکواندو ایران در آوردگاه المپیک ۲۰۲۴ پاریس باید الگویی برای همه هیئت ها در راستای کسب موفقیت باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد بازرگان ظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان که با حضور رئیس فدراسیون این رشته در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه تکواندو یکی از رشته‌های ورزشی غنی در استان زنجان به شمار می‌رود، افزود: این رشته به لحاظ زیرساخت و نیروی انسانی در بالاترین جایگاه قرار دارد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر ۵۰۰۰ تکواندوکار در استان زنجان سازمان‌دهی شده است، اظهار کرد: بی‌تردید هیچ عرصه‌ای همانند ورزش نمی‌تواند هویت ملی یک کشور را در اقصی نقاط جهان به منصه ظهور بگذارد، به همین خاطر انتظار ما از تکواندوکاران استان زنجان این است که با عرق ملی وارد میادین شده و برای ایران اسلامی افتخار کسب کنند.

بازرگان با اشاره به اینکه آمار بیانگر آن است که تکواندو زنجان از وجود ۲۲۰ مربی و ۱۷۰ داور برخوردار است، ادامه داد: این آمار شاید در برخی از رشته‌های دیگر نیز وجود داشته باشد اما تفاوت آمار تکواندو با سایر رشته‌ها این است که ظرفیت‌های تکواندو زنجان از قبیل داور و مربی جزو افراد سازنده بوده و کمک‌حال فدراسیون هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه خطاب به رئیس جدید هیئت تکواندو استان زنجان تاکید کرد: امروز با برگزاری مجمع انتخابات، شاهد رقابت کاندیداها بودیم که از همین لحظه به بعد این رقابت باید به رفاقت تبدیل شده و این بدان معنی است که رئیس جدید این هیئت باید بتواند از همه ظرفیت‌های تکواندو زنجان بهره ببرد تا این هیئت همانند گذشته جزو هیئت‌های غنی در استان باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ