اتفاق عجیب؛ آقای شهردار از قلعه‌نویی عذرخواهی کرد

اقتصاد ایران: مدیران استانی و شهری اصفهان از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دلجویی کردند.

ورزش سه: امیر قلعه‌نویی در لحظات پایانی نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل قرقیزستان که پیروزی یک بر صفر را به دنبال داشت، صحنه‌های غیرمنتظره‌ای را دید و شعارهای برخی افراد از روی سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، او را شگفت‌زده کرد که حالا واکنش مدیران این شهر را به دنبال داشته است.

قلعه‌نویی که دوران پرافتخاری در سپاهان داشته و بهترین رتبه ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر را به دست آورده، در شرایطی این صحنه‌ها را در دقایق پایانی دیدار مقابل قرقیزستان دید که تصور نداشت در استادیوم فولادشهر با آن مواجه شود و همین مسئله منجر به دلخوری او شد.

با وجود اینکه ملی پوشانی مثل مهدی طارمی پشت قلعه‌نویی درآمدند و مدیران فدراسیون فوتبال هم به تمجید از نمایش تیم ملی پرداختند، اما حالا مدیران استانی و شهری اصفهان هم از سرمربی تیم ایران دلجویی کردند تا خاطره تلخی از سفر به این شهر در ذهن او نماند.

سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان، در حاشیه دیدار شب گذشته مدیران این استان با اعضای تیم ملی خطا به قلعه‌نویی عنوان کرد: بعضی وقت‌ها ممکن است مردم به‌خاطر نتیجه کدورتی پیدا کنند، اما در عمق دل به تلاش نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد. من بابت تمام تلاش‌های شما صمیمانه قدردان‌تان هستم و امیدوارم در ساعت‌هایی که در اصفهان بودید، به شما خوش گذشته باشد.

اما علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان اظهار نظر جالبی انجام داد و به برخی رفتارها در پایان دیدار برابر قرقیزستان اشاره کرد و گفت: از آقای قلعه‌نویی بخاطر اسائه ادبی که صورت گرفت، عذرخواهی می‌کنم. شما به گردن فوتبال ایران و فوتبال اصفهان حق دارید و اگر برخی احساساتی شدند، شما به دل نگیرید.

او  تاکید کرد: با قدردانی از زحماتی که انجام گرفت، اگر قرار است کسی «حیا کند» این من مسئول هستم که نتوانستم شرایط را آنطور که در شأن تیم ملی است فراهم کنم؛ در حالی که بر اساس تقویم بازی‌ها زمان دیدارهای تیم ملی مشخص است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تساوی کره‌جنوبی و شکست استرالیا واقعیت فوتبال است خطاب به کادر تیم ملی و بازیکنان گفت: شما دلسوزانه به دنبال موفقیت تیم ملی هستید و بیشتر از ما دل‌تان می‌خواهد تیم ملی موفق شود و برایتان در بازی‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت می‌کنم.

در پایان دیدار مدیران این استان با ملی‌پوشان، استاندار و شهردار اصفهان هم تابلوی زیبایی از صنایع دستی که تصویر امیر قلعه‌نویی هم در آن به چشم می‌خورد را به سرمربی تیم ملی اهدا کردند تا این‌چنین از او دلجویی کنند.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ