برنامه‌نویسان توانمند، مستعد و جویای کار شناسایی می‌شوند

اقتصاد ایران: نهمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با عنوان «ICT Challenge۹» توسط دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، این رویداد با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و پارک علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ به صورت حضوری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در این مسابقات به صورت رایگان از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. رویدادهای ICT Challenge مجموعه مسابقاتی است که در راستای شناسایی برنامه نویسان توانمند، مستعد و جویای کار از کل کشور و اتصال این افراد به بازار کار، برگزار می‌شود.

شرکت کنندگان در این مسابقات بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت و … در این رویداد شرکت خواهند کرد و توانایی‌های خود را در حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه خواهند گذاشت.

این رویداد فقط یک مسابقه نیست، بلکه محیطی برای آموزش به صورت عملی و با مواجه با چالش‌های واقعی فراهم می‌آورد.

این مسابقات هر سال یک بار برگزار خواهد شد و در هر کدام از این مسابقات چندین چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود.

برای انتخاب چالش‌های مسابقه، کمیته فنی که مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشند تشکیل می‌شود. اعضای این کمیته چالش‌ها و مسائل مد نظر خود را جهت ارائه در مسابقه مطرح می‌کنند و نهایتا مسائل مطرح شده تحت یک سری قوانین خاص در مسابقات ارائه خواهند شد.

با توجه به چالش‌های انتخاب شده، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند.

مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود. روز اول مسابقات مخصوص بررسی توانایی حل مسئله شرکت کنندگان است و در روز دوم مراحل داوری و اختتامیه مسابقات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و آگاهی از جزییات روند برگزاری مسابقات به وبسایت رویداد (اینجا) مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ